Pitäisikö talvivaatteet tilata jo kesällä, jotta ne kerkeisivät ajallaan?

Seuraa 
Liittynyt4.11.2013

Olen luottanut H&M:n jo monet vuodet. H&M on vaateketju joka valmistaa trendikkäitä lasten, nuorten ja aikuisten vaatteita. Vaatteet ovat ulkonäköä kohden myös sopuhintaisia. Olen ostanut ja tilannut suurimman osan vaatteistani H&M:ltä. Tein viimeisimmän tilauksen H&M:n netissä 23.9.2013 jolloin tilaukseni ylitti jälleen kerran yli 100 euroa. Yksi tilatuista vaatteista oli khakinvihreä maihinnousutakki. Tilauksen saapumis aikakohta oli lokakuun alku, jolloin saapui kaikki muut tilaamani tuotteet paitsi toppatakkini. Takista tuli ilmoitus että saapumis aika muuttuu lokakuun lopulle. No ajattelin, että kyllä minä varmasti sinne asti vielä selviän nahkatakillani etteivät syksyiset aamut ole vielä niin viileitä kouluun lähtiessä. H&M:ltä tuli lokakuun lopulla ilmoitus että tilaus siirtyy marraskuun loppuun. Odotellessani toppatakkia seurasin nettissä minun hm:ääni, josta huomasin jälleenkerran siirtyneen tilaukseni joulukuun alkuun, jolloin otin yhteyttä H&M:n asiakaspalveluun. Asiakaspalvelussa minulle selitettiin että varastolla ei ole saatavilla vieläkään takkiani, joka oli kummajuttu kun kaverini samaisena kuussa olivat saanet samanlaiset takit jo, vaikka tilasivatkin kuukautta minua myöhemmin, niin heidän toimitus kesti samalle paikkakunnalle tilauksesta 2vk. Asiakaspalvelija kertoi että tilausta on aikaistettu marraskuun alkuun, jolloinka mietin mielessäni että vihdoin ja viimein saan tilaamani takkini. Mutta toisin kävi. Seuratessani jälleenkerran tilausta omilla tunnuksillani, huomasin pettyneenä tilauksen siirtyneen marraskuun lopulle. Nyt vaan toivon että takki tulisi jo pian kun rupeaa talvisäästäkin olemaan tietoa kun luntakin jo maassa. Mutta saas nähdä saapuuko takki tämän vuoden puolella laisinkaan?!

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat