Kommentit (7)

Vierailija

Trainers' Housen yt:t vuonna 2009 surettaa? Vuonna 2013 Trainers' Housessa on ollut jo kahdet yt:t. Luulisi nykyhetken surettavan yhtä lailla. Toimittajalta jäänyt taustatyö tekemättä.

Vierailija
Vierailija

Mistä tunnistaa täysin valaistuneen ihmisen? Hänellä ei ole pienintäkään tarvetta kertoa valaistumisestaan muille.

Eckhart Tolle, yksi tämän päivän kuuluisimmista valaistuneista on auttanut monia, mukaanlukien allekirjoittanutta valaistumisen tielle. Olen todella onnellinen siitä, että Tolle on päätynyt kertomaan valaistumiskokemuksestaan kirjoihin. Kiitos hänen, minulla ja monella muulla on nyt jonkinlainen käsitys siitä mistä siinä on kyse. Ilman Tollea luulisin vieläkin, että valaistuminen on asioiden (eri lailla) tekemisestä. Nyt tiedän, että kyse on irti päästämisestä. Kiitos Tollen omakohtaisten valaistumiskokemusten, olen sentään jo oikealla polulla.

Vierailija

Voi kun tämä tosiaan jäisi Sarasvuon viimeiseksi haastatteluksi. Hän on omilla lausunnoillaan antanut muille ihmisille kovan kuvan itsestään, enkä yhtään ihmettele että tuo julkisuuskuva on pysynyt: Jari kun on jaksanut jakaa samantyylisiä lausuntoja aika kauan. Itselle on jäänyt mieleen se, miten Sarasvuo ja Apunen hyökkäsivät Emilia Kukkalaa vastaan. En arvosta Sarasvuon kommentteja, enkä käytöstä. Nyt tukka ja sormet ristissä toivon, ettei hänen aivopierujaan enää kuulla. Vähän kyllä epäilen, koko mies bisneksineen elää julkisuudesta. Eiköhän comeback ole jo suunniteltu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat