Aviokriisin jälkeen kotiin palannut Heidi Sohlberg: "Olen saanut mieheltäni anteeksi"

Kommentit (6)

Vierailija

En usko tuota meidään piti käydä läpi tämä,kun menojalkaa vipattaa sitä vipattaa..yllätyin  Heidin tempusta pidin aina jotenkin poikkeavana missinä  laumasta joka oli jalat maassa tyyppi  mutta leijui  näköjään..?Itse en ottaisi takaisin mennyt  olisi mennyttä. juttu jää kaivelemaan mielenpohjalle ja lopuksi se ero tulee sen olen niin monta kertaa havainnut suorasuuna täytyy todeta..

Vierailija

Jos on kerran lähtenyt, tulee se lähtö todennäköisesti uudestaan eteen kuitenkin. Joku asiahan sille erolle on syynä ja usein ne syyt ei mihinkään katoa, vaikka ne koittaisi maton alle lakaista. Muutokset ovat vaikeita ja joskus niitä kokee katuvansa, vaikka ne lopulta oikeita olisivatkin. Tottakai on ristiriitaista erota pitkäaikaisesta puolisostaan. Ei ole helppo prosessi. Melko todennäköistä, että ero tulee jossain vaiheessa lopullisesti tai ainakin uudestaan harkintaan.

Vierailija

Ero voi tietenkin tulla eteen uudelleen, ja ihan riippumatta sen hetkisestä puolisosta. Näin varsinkin, mikäli eron syyt ovatkin itsessä eikä puolisossa. Sen tajuaminen on edellytyksenä kestävälle suhteelle, jolloin hyvä ja kestävä suhde myös entisen kumppanin kanssa voi olla mahdollinen. Ruoho ei aina ole vihreämpää aidan takana, ja peiliin katsominen kannattaa. Helppoa se ei ole, ja voi olla, että eron mukanaan tuoma ahdistus on ainoa, joka siihen peiliin katsomiseen pakottaa.

Vierailija

Lehti kirjoitti: "Joskus pitää käydä katsomassa kauempaa nähdäkseen lähelle." Parisuhde tarvitsee vapauden kummankin kulkea omia polkujaan. 

Jos kaksi kulkee kapealla polulla kantaen jotakin esinettä yhdessä, niin väliin tarvitsee astua polulta syrjään, jotta saa paremman aseman tai otteen ja kantaminen sujuu taas. Niin kaikki yhdessä tehtävä tarvitsee myös oman vapauden, joka ottaa käyttöön kunkin kyvyn säätää elämänolonsa sopiviksi niin yhdessäelolle kuin itsellekin. Parasta on, jos voi koko ajan kulkea hyvällä tavalla, omia polkujaan elää elämäänsä, samalla, kun on ystävä rinnalla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat