Voiko tätä suhdetta saada enää toimimaan?

Vierailija

Oon ollut miehen kanssa yhdessä 3,5 vuotta ja saman katon alla ollaan asuttu kohta kaksi vuotta, mukana kuvioissa pyörii myös leikki-ikäinen lapsi, joka ei ole meidän yhteinen. Meidän päivärytmi on aika epäsäännöllinen, mulla on vuorotyö ja se omalta osaltaan vaikuttaa meidän yhdessäoloon.

Ongelmana on läheisyyden puute ja vähäinen seksi. Silloin kun seksiä on, niin mies laukeaa yleensä aika nopeasti, juuri kun oon saamassa tai vasta pääsemässä mukaan ja homma jotenkin lässähtää aina siihen. Tää nopeasti tuleminen on miehelle arka paikka ja hän vetäytyy kuoreensa ja on vaan hiljaa. Samalla kuolee myös mun fiilikset, kun toinen murjottaa ja tuijottaa vieressä ei omin käsin saaminenkaan onnistu tai edes kiinnosta. 

Yritän käyttäytyä kuin aikuinen ja sanoa ettei se mitään ja ensi kerralla sitten, mutta viimeiakoina en enää oo pystynyt. Väkisinkin meinaa pettymyksen kyyneleet tulla, "kun taas kävi näin".  Viimeisimpänä hermostuin oikein todella ja aikani kestettyäni miehen mökötystä ja itsesääliä tiuskaisin että voiko edes mennä muualle murjottamaan, että saisin edes runkata rauhassa.

Siitä repesikin sitten vuosisadan riita. Miehen mielestä meillä on seksiä liian vähän ja että hän tulee niin nopeasti, koska mulla on "kolmen viikon menkat", johon itse sitten totesin, että kyllä se on mies joka meillä pihtaa. Mä teen meillä varmaan ainakin n. 90% alotteista, ja niistä mies torjuu miltei jokaisen. Aina on jotain, ettei jaksa/pysty/halua/ehdi. Sitten sen kerran kun mies haluaa, on se minuutissa ohi. Varmaan osaltaan vaikuttaa tuo nopea tuleminen siihenkin, että seksiä on niin harvoin ja mies ei jotenkin sitten uskalla? 

Mua väsyttää, turhauttaa ja suututtaakin tää tilanne. Etenkin nyt se, että pilasin varmaan loputkin toiveet saada seksiä tuolla tiuskimisellani. Asiallisesti tästä ei tunnuta pystyvän keskustelemaan, kun ei tuo mies vaan puhu. Oon koittanut puhua naamatusten, laittaa vaikka linkkiä johonkin sivulle, jossa aiheesta puhutaan yms, mutta ei. Samanlainen sulkeutuminen seuraa siitäkin. Tuntuu että ollaan umpikujassa ja etten kohta enää jaksa edes yrittää. Varsinkaan kun muutakin läheisyyttä tuntuu joutuvan kerjäämään. Läheisyyttä kyllä sitten on, kun vaadin sitä itselleni ja tungen miehen lähelle. Mutta ei ole kiva aina tehdä aloitteita ja lopulta alkaa tuntua siltä, että pakottaa toista. 

Mun orgasmin saamisessa ei edes kestä kauaa, oon aina ajatellut että tuun todella helposti, myös yhdynnässä, mutta sekään ei riitä kun mies on vielä nopeampi. Ei se orgasmikaan niinkään ole se pääasia, mutta se, ettei seksistä ehdi edes nauttia ja omatkin fiilikset lopahtaa toisen mököttämiseen, on perseestä ja turhauttaa. 

Mulla on jatkuvasti paha olla, nykyisin myös itseni kanssa. Väkisinkin mietin, mikä mussa on vikana, että tää on tämmöstä, kun ei aina ole ollut. Multa on keinot ihan loppu, yksin en voi tätä tilannetta korjata tai saada paremmaksi. 

Mitä siis voisin tehdä? Jos joku muu on kokenut vastaavaa, mitä tapahtui? Saitteko homman toimimaan jotenkin?  

Kommentit (1)

Mies -83

Harmi kun ei ole tullut vastauksia, haluaisin tietää itsekkin. Mulla sama tilanne. Ei ole seksiä ja läheisyyttä tarpeeksi, (seksiä noin kerran 1,5kk:ssa)teen 90% alotteista ja tulen aina torjutuksi. Tuntuu pahalta ja ahdistavalta ja ihan kuin oltais vaan kavereita. Nopean laukeamisen kanssa ei ole ongelmaa.

Samoin, aina kun yritän puhua asiasta, niin vaimo suuttuu heti ekan lauseen aikana ja vetäytyy kuoreensa, eikä puhu sanaakaan.

Tuntuu kans että ollaan umpikujassa.
Mulla on alkanu mennä halut edes yrittää saada tolta minkäänlaista läheisyyttä, ei vaan enää kiinnosta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat