Matkaseuraa äkkilähdölle

Vierailija

Nyt olisi aika päästä kesälomalle;)

Olisiko sinusta mukavasta heteronaisesta matkaseuraa ?

Suunnittelen viikon matkaa mahdollisesti Dubaihin 24.11-5.12 välille. Myös muu Lähi-Itä ja Aasia voisi tulla kysymykseen.

Olen 42-vuotias, luotettava, nuorekas ja reipas matkakumppani. Lomalla minua kiinnostaa matkailu monipuolisesti, nähtävyydet, kulttuuri, ostokset, rannat ja ruoka sekä kohtuudella biletys.

Laita mailia jos suunitelmat kuulostaa samanlaisilta. Olisi kiva päästä suunnittelemaan matkaa.

Kommentit (8)

Vierailija

Siis mikä ihmeen äkkilähtö tuo muka on kun on kaukaisuuteen kuukausien päähän??? Äkkilähdölle lähdetään tänään tai viimeistään huomenna. Onko sinusta siihen?

Vierailija

Äkkilähtöjä tulee koko ajan, vilkaisepa esim Aurinkomatkojen listaa  niin huomaat että äkkilähtöjä riittää kuukausien päähän.

Aloittajalta tekisi mieli kysyä, oletko mies vai nainen ?

Vierailija

Olen lähdössä Playa del Inglesiin alkuvuodesta 2014 ja haluaisin mukavaa , iloista matkaseuraa  itse olen 68 vuotias  nainen . 

Vierailija

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 11:43"]

Olen lähdössä Playa del Inglesiin alkuvuodesta 2014 ja haluaisin mukavaa , iloista matkaseuraa  itse olen 68 vuotias  nainen .

Oletko ensi talvena lähdössä Inglesiin. Minä olen kiinnostunut lähtemään.  Olen 65 v.

heteronainen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat