Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Öööh... Tässä ihan nelikymppisenä miehenä mua ihmetyttääki nyt, mitä vikaa on liikkua popliinitakissa ja vilautella heiluriaan? Mitän tää muka eroaa, jos käyttää hametta?

Kyl käsitän et joku noista kiksejä, mutta kuka mies menis omasta tumputuksesta bussissa puhumaan psykiatrille ajanvarauksella? On vaa todettava, naisena on varmaan pirun vaikea elää, miestä ei jäisi kukaan kuuntelemaan ja katselemaan ainakaan vaatekaupan pukukopin ulkopuolelle. Poliisi tulis varmaan nopeasti paikalle.

Vierailija

Totta on, että laillisuuden rajoissa ihminen saa nauttia syyllisyyttä tuntematta. 
MUTTA, tämä yhteiskunta kuitenkin muodostaa tietyt käyttäytymisnormit, jotka helpottavat meidän kaikkien elämää. Ei ole kohteliasta esitellä itseään määräänsä enempää. 
Jos haluaa sellaiseen kultuuriin asumaan, sekin on ok, mutta se maa ei ole Suomi, onneksi. Sillä meillä on täällä paljon hyvää ja normit. 
Jos lapset näkevät jatkuvaa itsensä halventamista, mistä he oppivat oman kehonsa arvostusta yksityisenä? Ja jos lapsi tyydyttelee itseään yleisellä paikalla, se on yleensä merkki, että kaikki ei ole kohdallaan. 

Edellä mainittu vertaus on juuri osuva, jos mies tekisi samaa, hänet veisi poliisi. 
Ja jos kaikki kanssaeläjät tekevät samaa, onko näky kaunis? Kun jokainen saa nauttia kehostaan, ei ole oikeutta sen enempää moittia pullukampaakaan niukasti pukeutujaa - kuten nyt monesti kuulee haukuttavan.  
Kun tekee tekojaan, kannattaa aina miettiä, onko se rehtiä kaikkia kohtaan ja kestääkö, jos kaikki muut tekevät samoin. 
Itsestään saa nauttia, mutta annetaan muille kuitenkin hyvä ja rauhallinen, arvokas arki, eikä tuhota sitä omalla huomionkaipuulla. 

*On niin ok näky, mies sääret ajamatta minihameessaan tilaamassa lihatiskiltä kaalikääryleitä." 

Vierailija

Mulla ei tulee mitään muuta mieleen kuin että: "pitäisiköhän sinun hankkia itsellesi joku harrastus"..?

Vähän niinkuin pienet koiranpennutkin, alkavat nylkyttämään pehmoleluja kun ovat turhautuneita, eikä olla lenkkeilty tarpeeksi...

-Kisuli-30

Vierailija

"Minulla on oikeus nauttia tästä ilman syyllisyyttä"

Miesten on kyllä vaikea ymmärtää tätä naisten jatkuvaa syyllisyyden ja syyllistämisen pelkoa, se kun on miehelle osa normaalia elämää...

Vierailija

Kääntäkääpä juttu niin ,että vilauttelija ja runkkari olisikin mies. "Sikapervo oksetus, yööök!" Olisi naisten kommentti. Kaikki seksiin liittyvä on aina hassun hauskaa hupsuttelua ja oikeutettua kun asialla on nainen.

Vierailija

On toi mun mielestä aika pervoa, oudon kuuloista enkä toivo että törmäisin tähän pluskokoiseen vilauttelijaan missään päin:) Lapsiakin on tuollainen liuta, toivottavasti he eivät ole äiteen matkassa kun inspis iskee..

Vierailija
Vierailija

Öööh... Tässä ihan nelikymppisenä miehenä mua ihmetyttääki nyt, mitä vikaa on liikkua popliinitakissa ja vilautella heiluriaan? Mitän tää muka eroaa, jos käyttää hametta?

Kyl käsitän et joku noista kiksejä, mutta kuka mies menis omasta tumputuksesta bussissa puhumaan psykiatrille ajanvarauksella? On vaa todettava, naisena on varmaan pirun vaikea elää, miestä ei jäisi kukaan kuuntelemaan ja katselemaan ainakaan vaatekaupan pukukopin ulkopuolelle. Poliisi tulis varmaan nopeasti paikalle.

Ihme ettet ole tuohon ikään mennessä vielä oppinut tuplastandardeista. Katsos, kun säännöt miehille ja naisille eivät ole samat. Jos mies haluaa enemmän seksiä kuin nainen, on hän sovinistinen ulisija. Jos kuvio on toisin päin, nainen on laiminlyöty vapaustaistelija.

Vierailija

Tuommoiseen entinen miesystäväni minua jatkuvasti 'houkutteli' (jätä rintsikat pois, jätä alushousut pois, vilauttele...) ja painostusta oli myös ryhmäseksiin. Pahoitti polo mielensä, kun en alkanut mukaan 'ohjeistuksiin' ja ryhmäseksi ei toteutunut.

Kyllä siinä on jotakin varmaan itsetunnon puolella pielessä, jos seksi on vielä yli nelikymppisenä se ainoa asia mikä pyörii mielessä jatkuvasti. Tai sitten ei ole nuorena saanut tarpeeksi nannaa ;).   Tervettä seksuaalisuutta on toki viriliys, mielikuvituksen käyttö,,,mutta rajansa kaikella ja painostus pois. Ryhmäseksin toteutumattomuus (miehen masennus?)  päätti meidänkin suhteen. Toteuttakoon nyt sitten itseään vaikka teinejen tai mummojen ilona, ihan sama.

Olen helpottunut, että ahdistus loppui.

Vierailija

Haluaisin muutamaan kohtaan tehdä selvennystä joihin on kommentoitu facebookissa sekä tässä jutun pätkässä.
Ekshibitionismi on muutakin kuin vilauttelua, se on pääosin esilläolemista, siksi en pidä sanasta itsensäpaljastaminen koska kaiken ei tarvitse olla paljasta ollakseen esillä.
Esilläolemista on myös se huomiotaherättävä pukeutuminen joka korostaa vartaloa, se voi olla lyhyt hame tai avonainen toppi. Tai äärimmillään kireät farkut joilla korostetaan pakaroiden muotoa tai vaikkapa cameltoe joka tulee eteen korostamaan jalkoväliä.
Vaikka joku haluaa pukeutua huomiotaherättävästi tai paljastavasti, hänellä on kuitenkin olemassa ihan tavallinen tilannetaju kyllä milloin ei niin ole sopivaa pukeutua.
Missä kohtaa menee raja mikä on perverssiä vilauttelua ja mikä ei? Äskeisen selvennyksen jälkeen koittakaapa rinnastaa hameen alta vilahtava pakara lyhyisiin ja kireisiih shortseihin vaikkapa ja miettikää kuinka paljon ne eroavat toisistaan? Tai miettikää missä kohtaa paita on liian avonainen, silloin kun nänni näkyy liivin rajalta? Entä jos paita onkin läpinäkyvä ja liiveinä toimii vain nänniteippi kuten tanssijoiden asuissa?
Jos flirttailevaan katseeseen vastaan basic instinct- tapaan vaihtamalla säären paikkaan ilman pikkuhousuja, se on lienee radikaalein tapa vilautella mitä teen. Silloin minun pitää olla varma että se kohdistuu tavallaan oikealle henkilölle. Voinhan vilauttaa näin vaikka omalle miehelleni kahvilan nurkkapöydässä kenenkään muun huomaamatta, en ole missään vaiheessa haastattelua tehnyt sitä asiaa ilmeisesti selväksi ettei  minun tarvitse missään nimessä vilauttaa tuntemattomalle ihmiselle.
Pääosin vilauttelu on pakaroiden satunnaista paljastamista kumartumalla tai avonaisen puseron valumista hieman liian alas, kummatkin tavat näyttävät vahingoille muiden silmissä, minun ajatuksissani tiedän tekeväni sen tarkoituksella ja siitä saan sen kiksini.
En tee sitä(kään) kovinkaan suurten massojen edessä koska silloin en voi kontrolloida sitä kuka sen asian näkee.
Mitä tulee masturboimiseen julkisilla paikoilla niin naisellehan se on mielettömän helppoa, itseään voi hyväillä riisumatta yhtään mitään missä vain ja kukaan ei huomaa. On myös naisia ketkä saavat julkisilla paikoilla orgasmeja ilman masturbointiakin eikä kukaan huomaa.
Missään en ole myöskään maininnut että masturboisin loppuun saakka esim sovituskopissa, päinvastoin haastatellessa tein selväksi että "vien ajatukset kotiin ja nautin siellä" . Koskaan en ole mistään jäänyt kiinni, eikä se ole tarkoituskaan.
Pointti on jälleen MINUN ajatuksissani, minun on helpompi kuvitella että sovituskopin oven takana joku kuuntelee tai kuulee minut  tai katsoo kun riisuudun ja testaan rintaliivejä, vaikka näin ei ihan oikeasti olisikaan.
Kyseessä on siis äärimmilleen viety tirkistelyfantasia paikan valinnan suhteen.
Eli pyydän huomioimaan tässä jutussa että suurin osa asioista tapahtuu tässä minun pääni sisällä ja tekoni auttavat lähinnä omia fantasioitani realistisemmiksi.
Suurimman osan ajasta KUKAAN ei oikeasti huomaa mitä teen, minä vaan pystyn fantasioimaan siitä paremmin että joku huomaa.
En myöskään jutussa halunnut korostaa vilauttelua, koska teen sitä varsin harvoin koska siinä on myös etenkin ilta-aikaan turvallisuusriskinsä. Pääosin toteutan ekshibitionismia bloggaamalla jolloin sivuilleni päädytään tarkoituksella.
Joku kirjoitti tuolla jotain lapsistani ja joku taas siitä etteikö minulla ole parempaa tekemistä. Tässä huomaan kuinka asenteellisesti ihmiset tekstiä lukevat.
Mikä ihme kertoo muka siitä että lapset olisivat millään tavoin tietoisia seksielämästäni? Oli fetissi mikä hyvänsä, eivät lapset sinne makuuhuoneen puolelle kuulu sen enempää kuin kellään muullakaan. Ei kukaan piiskauksestakaan tykkäävä anna lastensa kuulla tai nähdä piiskaamista.
Juuri anonyymiuden vuoksi pitäydyn tätä nykyä netissä jossa minua ei voi tunnistaa. Ja kuten jutussa lukeekin, teen vilautuksia tai muita  juttuja OMALLA AJALLANI.
Ja kuten myös jutussa tulee ilmi, teen näitä asioita normaaliarjen lomassa. En ole sen enempää fiksoitunut seksiin kuin kukaan mukaan tavallinen ihminen. Harrastan keskimäärin seksiä todennäköisesti ihan yhtä paljon kuin keskiverto suomalainen parisuhteessa elävä nainen. En harrasta myöskään joka kerta sitä fantasioiden, ei kai kellään karkkipäiväkään ole joka päivä? Se mitä yritän tarkoittaa on että fetissejä omaavat ihmiset helposti leimataan sellaisiksi joilla on kokoajan mielessä fetissinsä sekä eivät harrasta tavallista seksiä lainkaan. Kyllä minä ihan tavallisista asiosta sytyn mutta ekshibitionisti on se kallis herkku jota raaskii hankkia vain silloin tällöin karkkipäivänä.
Ja uskokaa pois, ei kellään pyöri seksi tai fetissit mielessä pyykkiä viikatessa ja laittaessa ruokaa perheelle, tehdessä töitä, opiskellessa tai salilla käydessä jne.
Kun minulla on omaa aikaa itselleni (kaikki äidit tietävät kuinka vähän sitä on), fantasioin toisinaan. Se on täysin minulle luvallista.
Siirrän fantasiat blogiini ja olen helpolla tavalla esillä ja lähetyttävissä kaikille reilulle 10 000 kävijälleni.

Terveisin "Tiina"

Vierailija

Sen verran lisään vielä edelliseen kirjoitukseen kun tässä muissa kommenteissa verrattiin kopissa masturboivaan mieheen ja miten perverssiä se on ja rikkoo liikaa rajoja jne.
Monet ihmissuhteita käsittelevät lehdet vinkkailevat parisuhteen piristämisvinkkeinä seksiä julkisilla paikoilla, miten tämä eroaa millään tavalla siitä mitä minä teen?

Terveisin "Tiina"

Vierailija

Vilauttelu julkisilla paikoilla on ällöttävää, teki sen sitten mies tai nainen, laiha tai lihava. Minun mielestäni on aika tekopyhää sanoa, että ihmiset voivat valita jatkavatko katsomista vai kääntävätkö katseen kokonaan pois. Sitä muut eivät kuitenkaan voi valita, että eivät katsoisi ollenkaan jos joku yllättää vilauttamalla. Toisten ihmisten ei tarvitse sietää kenenkään vilauttauttelua, seksuaalista tekoa, jos ei etukäteen ole sopinut lähtevänsä leikkiin mukaan. Ja kyllä, ihmiset jotka masturboivat julkisissa liikennevälineissä ällöttävät. Muilla matkustajilla on oikeus rauhalliseen arkeen ilman että joutuvat vastentahtoiseksi yleisöksi toisen ihmisen seksuaalisuudelle.

Vierailija
Vierailija

Sen verran lisään vielä edelliseen kirjoitukseen kun tässä muissa kommenteissa verrattiin kopissa masturboivaan mieheen ja miten perverssiä se on ja rikkoo liikaa rajoja jne.
Monet ihmissuhteita käsittelevät lehdet vinkkailevat parisuhteen piristämisvinkkeinä seksiä julkisilla paikoilla, miten tämä eroaa millään tavalla siitä mitä minä teen?

Terveisin "Tiina"

Mitähän lehtiä olet lukenut?

En ymmärrä juttujasi ollenkaan. Mieleen tulee vain yliseksualisoituminen..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat