Kommentit (7)

Vierailija

Jokaisen miehen pitäisi ymmärtää jättää äksyilevä nainen, vaikka tämä itse ei sitä haluaisi. Ei selvästikään ole mieluinen mies.

Vierailija

mieheni on niin saamaton sohvaperuna ja tv:tä päivät pitkät jaksaa katsella, siksi ei oikein enää kiinnosta, jättö suunnitelmia on.

Vierailija

Seitsemättä vuottaan käyvä uusperhekuviomme on täydellinen perhehelvetti. Minulle suurin ongelma on se, että vaimoni suhtautuu kylmän torjuvasti ja usein myös vihamielisesti alakouluikäiseen poikaani ilman mitään järkisyytä. Pieni mies on jo kyllä huomannut tämän aika selvästi itsekin, enkä jaksa enää selitellä hänelle vaimoni käyttäytymistä milloin milläkin verukkeella. Toinen vaimoni lapsista kohtelee minua kuin spitaalista, vaikka olen yrittänyt olla hänelle ystävällinen (raha kyllä kelpaa!). Vaimoni äksyilee harva se päivä milloin mistäkin syystä - minä olen näissä tilanteissa yleensä se riidan jälkeinen sovittelija, vaikka se usein sotisikin omia tunteitani vastaan. Eipä silti - olen itsekin aika temperamenttinen, enkä varmasti mikään pulmunen. Vaimoni on jo pitkään torjunut kaikki minun suunnastani tulevat hellyydenosoitusyritykset - itse hän ei enää hellyyttään minulle jaa. Nukumme eri huoneissa. Yhteinen sosiaalinen elämämme on täysin nolla: hän ei suostu lähtemään kanssani minnekään kyläilemään, eikä meille uskalla ketään kutsua. Olemme miltei joka suhteessa kuin yö ja päivä: kokemuksesta voin sanoa, että erilaisuudet eivät ainakaan meidän kohdallamme täydennä toisiaan: päinvastoin. Mennessämme naimisiin, ei tuleva rouva suostunut tekemään avioehtoa. Tuntuu, että ainoa asia joka meitä enää yhdistää on yhteinen asuntolaina. Tässä sitä sitten odotellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan: todennäköisesti hän kynii avioerossa puolet omaisuudestani ja jatkaa elämäänsä tilin tehneenä - ehkä taas höynäyttääkseen uudelleen jotain toista piruparkaa. Keskustelun aiheeseen liittyen: kuukautisista ei voi olla kyse, kun näitä räjähdyksiä tapahtuu viikoittain, jopa useimmin. Kysymys kuuluu: olenko yksin tässä veneessä vai mahtaako muilla olla suhteissaan vastaavia kokemuksia?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat