Kommentit (9)

Vierailija

Totta, oikein laitetut ripsienpidennykset eivät vahingoita omia ripsiä. Itse olen käynyt ammatti-ihmisen luona laittamassa omia ripsienpidennyksiä jo reilu kahden vuoden ajan eikä mitään ongelmia ole ilmestynyt. Ja omat ripset voivat hyvin. On tekijästä kiinni, mikä on lopputulos.

Vierailija

Itselläni on juuri tauko menossa. Ripsipidennykset olivat yli kaksi vuotta yhtäjaksoisesti, ja viimeisen pidennyksen jälkeen annoin niiden kasvaa pois. Tosin ihan viimeiset öljysin pois. Toki ripset tuntuivat huiman lyhyille, mutta oudon "vapauttavalle" olo kuitenkin tuntui! Saattaa olla että kohta taas varaan ajan, muutama kuukausi taukoa tässä jo ollut. Kammosin koko ajatusta ripsien poiskasvattamisesta, mutta ei tämä niin paha juttu ollutkaan. Tauko tekee varmasti hyvää, vaikkei ehkä tarpeellinen olisikaan.

Vierailija

no ittellä laitettiin päin persettä niin otin sitte seuraavana päivänä itte irti ku kyseinen ihminen joka laitto ei itte osannu niin kyllä tuhos

Maalaisjärjellä..

..niin ne pikkuletitkin irtojatkeineen oli aluksi ihan "ok" juttu, kunnes huomattiin näitä hiusrajan vetäytymisiä. Millä tavalla omassa ripsessä liimalla kiinnioleva "tuplapaino" eroaa siitä? Itse laitan (klassiset) ripsenpidennykset silloin tällöin ja pidän max. 2kk. jonka jälkeen huomaan kyllä irtoripsien lähtiessä, että omat ripset ovat mm. lyhyemmät. Vasta kun ripset ovat uusiutuneet n. 2krt. tlanne alkaa vaikuttaa samaltakuin ennen pidennyksiä. Myös tuuheutta tulee lisää ajan kanssa. Useampi kuukausi siis menee, ennenkuin omat ripset ovat siinä kunnossa, että tilanne vastaa täysin alkuperäistä. Epäilen vahvasti, etteikö ripsen tyvi saata tottua vuosien käytön jälkeen siihen, että oma ripsi kasvaa lopulta kokoajan lyhyempänä ja hennompana.

Tutkimustietokin olis ihan kiva..

"Irtoripset eivät vahingoita omia ripsiä, kunhan ripsikuitu on niin kevyttä, että sen paino ei rasita omia ripsiä." Mikä on sellainen paino, minkä tiedetään tutkitusti rasittavan omia ripsiä?? Klassisissa pidennyksissä ripsessä on yksi lisäripsi eli tuplapaino ja tuuhennetuissa ripsissä ties miten moninkertainen paino......+ liimapaino

Vierailija

Miksi sitten käytät tekoripsiä, jos omasi voivat hyvin ja ovat hyvät? Mä luulen, että vastaus tuohon kysymykseen, eli kärsivätkö omat ripset tekoripsien alla, on erilainen kosmetologin suusta kuin lääkärin suusta. Saisi jo mennä (ja taitaa olla mennytkin) muodista pois jo tuo, että tekoripsiä pidetään joka pvä eikä vain juhlissa, kuten aiemmin. 

Kun

Kyllä mulla tuhos omat ripset tuollaiset jatkeet. Enemmän tuhoa kuitenkin aiheutti raskaus ja imetys. Hiustenpidennyksiä olen käyttänyt vuosia ilman mitään massiivisia hiustenlähtöjä. Kiitos Harrille aka Luovaan! 😘

Vierailija

Mulla on ollu ripsipidennykset jo reilu 10 vuotta. Yhden kuukauden tauon pidin noin kaksi vuotta laiton jälkeen. En ole huomannut muutosta omissani.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat