Yksinäistä naista? :)

Vierailija

Moikka.

Olen yksinäinen 27 vuotias mies ja etsiskelen itselleni naisseuraa ihan tositarkoituksella. Haluaisin tehdä asioita yhdessä jonkun kanssa, kuten laittaa ruokaa ja jutustella niitä näitä.

Minulla ei ole harrastuksia. Käyn työharjoittelussa ja kotosalla istuskelen tietokoneen ääressä. Tietokoneella seurailen uutisia ja kirjoittelen asioita. En juurikaan pelaile mitään pelejä, mutta sellainenkin ajanvietto on mieleeni. Erityisesti seurapeleistä kuten Alias sananselityspeli satun pitämään. Kai se on se sosiaalinen elementti niissä.

En ole etsiskelemässä mitään elämässä menestyjää. Olen syrjäytynyt ja aika yksinäinen, ja toivoisin että yhteyttä ottava nainenkin olisi samankaltaisessa tilanteessa.

Ainoat varsinaiset kriteerini ovat ettei sinulla ole lapsia, ja olet alle 30 vuotias. Toivoisin myös että olisit yli 20 vuotias, koska kokemus on osoittanut ettei nuorempien kanssa vuorovaikuttaminen oikein ota tuulta purjeisiin.

Minulla ei ole erityisempia kokemuksia seurustelusta, jotain teinijuttuja oli joskus vuosia sitten. Sinun ei tarvitse olla samassa tilanteessa ja kokematon, mutta toivoisin että sinulla olisi ainakin samanlainen arvomaailma seurustelun ja seksielämän suhteen, eli seksi kuuluu parisuhteeseen eikä ole ajanviete, jota iltaisin voi kenen vastaantulijan kanssa tahansa harrastaa.

Ulkonäön suhteen ei kannata ottaa erityisiä paineita, vaikka ylipainoisuuden vuoksi, koska minulla ei ole sellaisia kriteereitä. Tällä en kuitenkaan tarkoita ettenkö välittäisi ulkonäöstä. Minä haluan tavalla tai toisella pitää mahdollisesti potentiaalisten naisystävien ulkonäöstä, mutta se ei tarkoita sitä että pitäisi olla jonkun tietynlainen. Ja ulkonäöstä oikeasti tietty osa tulee sisältä päin. :)

Mielenterveysongelmat eivät myöskään häiritse. Minulla itselläni ei ole mitään erityisiä MT ongelmia.

Mutta toivoisin että olisit fiksu ja voisit tulla toimeen tällaisen vähän hankalaluontoisemmankin tyypin kanssa. Elämässä minulla ei ole mitään erityisiä saavutuksia, enkä niitä liiemmin kaipaakkaan. Naisystävän kuitenkin haluaisin, ja se voisit olla sinä.

Olisi mahtavaa kun olisi joku ihminen josta välittää ja jonka kanssa jakaa ajatuksia ja yhteisiä asioita, toinen ihminen johon luottaa.

Miksi juuri minuun kannattaisi ottaa yhteyttä?

Vaikea keksiä hyviä syitä. En ainakaan petä koskaan, jos sen mainitseminen nyt jotenkin auttaa. En juo alkoholia, joten en hölmöile humalassa. Ja eihän sitä tiedä, voi olla että tutustuttuamme huomaisimme pitävämme toisistamme? Eikös se ole paras syy? :)

Yhteyttä voi ottaa sähköpostitse osoitteeseen hi4649@live.fi

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat