Kommentit (5)

Vierailija

Olen kyllä ostanut kultasepänliikkeestä niitä silikonitulppia. Itse tykkään pitää niitä ihan siinä korvalehden takana, näkymättömissä. Muutaman kerran on korvakoru kadonnut, kun on ollut ilman tulppaa korvassa, niin mieluummin pidän korut tallessa sen tulpan avulla...

Vierailija

Jos jollaki menee oikeasti niin hyvin elämässään, että se ahdistuu siitä jos minä käytän korviksien tulppia, niin olen kyllä kade. Voi jösses sentään. Kyllä se on mukava että molemmat korvikset löytyy korvista vielä siinäkin vaiheessa kun niitä on ottamassa pois joten tapaani en kyllä muuta.

Vierailija

Onhan tämä juttu kirjoitettu vitsinä, onhan..? En voi kuin suu auki hämmästellä toimittajan mielenkiintoista (not) aihevalintaa.

Vierailija

Voi ei mikä juttu... :DD Kuka edes miettii tällästä? Mitä väliä, jos joku käyttää noita tulppia ja sitäpaitsi ne saa piiloon, jos laittaa ihan korvan taakse. Itsekin käytän niitä, koska olen parit korvikset hävittäny ilman noita. Höpölöpö-juttuja nää kyllä tämmöset :D

Vierailija

No onhan ne rumat, jos näkyvissä roikkuvat. :D Mutta jokainen tyylillään. Sama juttu on vaatteisiin ommeltujen nauhojen kanssa, jotka auttavat esim. paidan ripustuksessa hengariin. Etenkin kaula-aukon "läpi" olevat on mielestäni aika erikoisen näköisiä, jos niitä ei leikkaa pois ennen vaatteen käyttöä ja nauha koristaa kaulaa/niskaa. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat