Kommentit (2)

Vierailija
Vierailija

Kyllä väistyy muukin kuin makeannälkä, kun kaivaa päivän lämpimässä laukussa maannnen kananmunan esiin...

Mulla on muna ja muut terveelliset välipalat pikkuruisessa kylmälaukuss :). Laihtunut olen hitaasti, mutta varmasti. Syön kaikkea, mutta olen pienentänyt annoksia. Olen pitänyt myös ruokapäiväkirjaa ja ostin uuden vaa'an.

Tänäänkin vetelin suklaata jälkiruuaksi kahvin kanssa. Suklaata ja maitokahvia kyllä, mutta vähemmän kuin ennen. Kaikesta saa ja pitääkin nauttia esim. oikeista juustoista saa parhaan makuelämyksen vähällä määrällä kuin kevytversioista.

Järkevä tahti laihdutuksessa on kaikken parasta = elämäntapamuutos. En usko mihinkään pussikeittoihin tai kuureihin. Tavoitteena on saada painosta ylimääräiset, kertyneet kilot pois hitaasti, mutta varmasti. Ennen painoni on vain jojoillut nopeilla laihdutuksilla. Aika hyvältä näyttää. Nyt kymmenen viikkoa mennyt ja painoa pois 2 kiloa. Hidas ja varma tahti eli noin -10 kg vuodessa vauhti. Kiloja kertynyt onneksi vain reilut 8 ylimääräistä, mutta ovat sitkeästi vanhenevassa kropassa. Syynä liika isot annokset kunnollista ruokaa ja herkuttelua reilusti jäätelöllä ja suklaalla lähes joka ilta. Nyt vähemmän kaikkea, mutta kaikkea siis sallin. Mistään en ole luopunut.

Pinempi lautanen, säännöllinen ruokailu ja reilu aamupala, kyllä!

Herkuttela silloin tällöin, muutaman kerran viikossa.

Se ei ole mitään retkahtamista, vaan tavallista elämää!

Annoskoot vain pienemmiksi!   Fat melts!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat