Mikä meitä naisia vaivaa?

Vierailija

Miksi monet naiset alkavat kertoa lapsistaan tai lapsenlapsistaan, kun heiltä kysytään kuulumisia? Eräskin tuttu sai itsensä esittelytilanteessa lisättyä, että hän on jo kolmen lapsen mummo! En voi ymmärtää! Eivätkö he ole itse ihmisiä? Eikö heille itselleen kuulu mitään? Eivätkö he itse ollenkaan elä, harrasta, ajattele, omaa mielipiteitä, tai yhtikäs mitään? Tuntuu kuin koko maailmanmeno olisi heille yhdentekevää, paitsi se, mitä ne "janipetterit" ovat tehneet.

Ja nyt arvaan, alkaa vastahuuto: siellä se puhuu, jolla ei ole itsellään lapsia! Väärin, on! On perhe, mies, lapsia, ura ja harrastuksia sekä OMA ELÄMÄ! Mutta kertokaa te hyvät naiset nyt, miksi te ette osaa puhua muuta kuin lapsistanne ja elätte heidän kauttaan?

Nimimerkki Äiti kyllä minäkin

Kommentit (3)

Vierailija

no minulle se äitiys ja oma lapsi on kaikista tärkeintä. lapseni on oma elämäni. että mikäs sinua vaivaa kun on niin vaikeaa ymmärtää sitä? eivät kaikki jaksa olla vuosi tolkulla niin kiinnostuneita vain ja ainoastaan omasta itsestään. ja ethän vaan erehdy luulemaan että sinun harrastukseksi ja mielipiteesi olisi kenellekään yhtään sen mielenkiintoisempaa kuultavaa kun jonkun äitiys tai mummous.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat