Etsin seerumia, joka oikeasti vaikuttaa!!!

Vierailija

Hei,

Kertokaa mulle kokemuksia seerumeista. Löytyykö todella sellainen, joka oikeesti auttaa? Muutamia olen kokeillut ja en ole huomannut mitään vaikutusta:(. Alkaa tämä vanheneva naama kyllästyttämään.....

Mulla ei kyllä ole varaa ostaa mitään hirveen kallista seerumia, joten löytyykö edullisista seerumeista helmiä.

Kommentit (9)

Vierailija

kiitos vinkistä. Olenkin käyttänyt joitain Dermosilin tuotteita ja niissä on hyvä hinta laatusuhde. Erityisesti pidin meikinalusvoiteesta. Minkänimistä seerumia olet käyttänyt?

Vierailija

Skincomfort Glowing Facial Serum kasvoseerumi, hintaa muistaakseni hiukan alle kymppi, joka on mielestäni jopa halpa.

Käytän pääsääntöisesti aamuisin päivävoiteen sijasta meikin alla, ja jos tuntuu että peilistä katsoo superväsynyt ja harmaa naama niin myös iltaisin ennen kasvojen rasvaamista. Parin viikon käytön jälkeen sain jo kehuja serkultani kuinka ihoni näyttää hyvältä :) Suosittelen ehdottomasti ainakin kokeilemaan, itse tykännyt tosi paljon! :)

Vierailija

ActiveSolutions verkkokaupasta (activesolutions.mycashflow.fi) löytyy valikoimasta mm. hyaluronihapposeerumi, joka saa ihon hehkumaan. Seerumeiden lisäksi kyseisestä kaupasta saa ostettua kotikäyttöön ihon kemiallisia kuorinta-aineita, mikroneulausteloja ja mikrohiontavoiteita.

Vierailija

Olen kuullut posiitivista palautetta Health&Beauty ja -417 seerumeista, jotka sisältävät kuolleen meren mineraaleja. Nykyää niitä myydään suomessakin, nettisivu on deadsea.fi ja muistaakseni löytyy kauppakin Helsingin keskustassa.

Vierailija

unohtakaa seerumit, ainoa toimiva voide  kokemukseni mukaan on vahvat a vitamiini voiteet,Environ, alkaen AVST 1-6, aivan helmi tuote!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat