Onnea nyt kumminkin!

Seuraa 
Liittynyt21.5.2015

Onnentoivotuksia on viime viikkoina kasautunut minulle oikein roppakaupalla. Syynä niihin ei ole ollut lottovoitto vaan monien mielestä lähes yhtä yllättävä avioliittoni. Keski-ikäisen eronneen naisen uudelleen avioituminen ei vastaa kiiltokuvaa naimisiinmenosta ja jotenkin sen on kuullut myös monien onnittelujen rivien välistä. Vai mitä mieltä olette seuraavista onnentoivotuksista:

- Onnea sitten uuteen yritykseen!
- Kyllä se alttarille kävely jännittää, vaikka olisi sinne ennenkin kävellyt.
- Mikä onnenpäivä, kun vielä tuossa iässä pääsee naimisiin.
- Morsiamelta käy tuo kakun leikkaaminen jo rutiinilla.
- Onnea nyt kumminkin!

Jottei kenelläkään jäisi väärää kuvaa tilanteesta, annan taustaksi hieman lisätietoja. Olen tosiaan neljännesvuosisata sitten mennyt naimisiin ja nyt kymmenen vuoden yksinhuoltajavaiheen jälkeen avioitunut uudelleen. Että sellainen sarjamorsian.

Kommentit (5)

Vierailija

Tuohan on silkkaa kateutta. Niin harvalle oikea onni sattuuu elämään! Ja oletan että kommentit ovat naissukupuolelta... Olet todella onnekkaassa asemassa, löytänyt rakkauden ja oikean ihmisen jakamaan elämää kanssasi. Mitä ihmeen ihmettelemistä ja yllättävää siinä on. Ikävä että tuollaista tulee vastaan noinkin mullistavalla hetkellä. Onnittelut sinulle! Nauti täysillä onnestasi ja elämäsi uudesta suunnasta. Moni ei sitä voi/osaa tehdä... Luultavasti juuri nuo "onnittelijat" ovat näitä onnettomia ihmisiä.

Vierailija

Kiitos!

Olet varmaan oikeassa tuon kateellisuuden suhteen. Hassua vaan että useimmat noista ns. onnittelijoista ovat itse naimisissa, mutta eivät ilmeisesti soisi sitä iloa minulle. Noin läpinäkyvä kateus sopii mielestäni paremmin hiekkalaatikolle kuin aikuisten ihmisten elämään.

Vierailija

Naimisissa joo... mutta entä onnellisia? Tuskin.... (olen siis tuo sinulle vastannut tyyppi). Mielestäni ihmisellä ei ole aihetta olla iloitsematta toisen onnesta, paitsi tietysti jos kateus tukahduttaa sen. Anna heidän olla ja ammenna tästäkin voimaa! Ajattele, sulla on jotain mitä muut kadehtii:)

Tasapainoista, tyyntä, antavaa, onnellista elämää teille. Nauti onnenmuruista, niitä on niin vähän...

Vierailija

Luulisi pikemminkin noiden naisten olevan tyytyväisiä, että olet kumppanin löytänyt, eikä enää tarvitse pelätä alati saalistavaa miestennielijää. Näitähän yleensä vaimot pelkäävät yli kaiken, yksinhuoltajille kun kelpaa mies kuin mies, kaljut kaljamahat mukaan lukien.
Onnea sinulle, asetu tyhmien toivotusten yläpuolelle.

Vierailija

Ei kannata vetää hernettä nenään jos kanssakulkijat eivät vaivaudu hekumoimaan onnellasi.Valitettava tosiasia on ,että niitä "oikean onnen " löytäneitä on todella paljon,siis näitä vihittyjä pareja ja ihme kyllä miten vähän aikaa se onni kestää ,kun kohde taas vaihtuu.
Kyllähän ihmisiltä on mennyt usko avioliittoon ja onhan se nähtävissä ,kuinka kevyesti niitä solmitaan ja vielä kevyemmin puretaan.Se on tämä kertakäyttökulttuuri tullut ihmis-suhteisiinkin.Tehdään lapset yhdessä,mutta sitten huomataankin ettei oikein suju ja ainoa ratkaisu näyttäisi olevan ero.Sääli lapsia !
Sarjamorsian...älä siis pahoita mieltäsi jos ihmisten onnentoivotuksissa on arkipäivän realismikin mukana.Nauti siis onnestasi ,niin kauan kuin sitä sitten kestääkin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat