Pettäminen?

Vierailija

Tutustuin muutama vuosi sitten olevalla työpaikallani erääseen mieheen. Ihastuin häneen ja tunne oli molemmin puolinen. Pidämme edelleen yhteyttä ja aikas paljon, mietityttää vain se etä kun hänellä on aviopuoliso ja yksi lapsi (n. 11v.). Häpeän kertoa jollekkin ystävälleni edelleenkin, että olen varattu miehelle jolle olen salarakas. Osaatteko neuvoa mitä minun pitäisi tehdä? Koskaan emme puhu millainen heidän avioliitto on mutta olen päätellyt että se on aika hataralla pohjalla, eikai hän muuten pitäisi minuun yhteyttä...
Mies on kertonut ettei hän ole aiemmin pettänyt vaimoaan.
Olen ajatellut, että jos joskus hänen vaimonsa saa tietää, mitä minun pitäisi hänelle sanoa, mikäli hän pyytää minulta selitystä asiaan??
Vaikea tilanne, mutta en tahtoisi hänestä kuitenkaan luopua.

Kommentit (1)

Vierailija

Luulen, että tuollaisessa tapauksessa sinun on ensin selvitettävä tunteesi tätä miestä kohtaan. Jos haluat suhteen vakavoituvan, on sinun hyväksyttävä tosiasiat. Mies on toisen naisen kanssa, eikä siis vapaa aloittamaan elämäänsä sinun kanssasi. Jos etsit taas vaan pientä seikkailua, niin mikä ettei, en itse rupeaisi moralisoimaan. On sen sinun miesystäväsi valita pettää vaimoaan. Mutta toisaalta, ihastuminen tällaisen valinnan tekevään mieheen herättää kysymyksen siitä, millainen arvomaailma ihastuksellasi oikein on? Itsekin pettämisen monelta kantilta kokeneena ehdotan, että jätät suhteen taaksesi ja etsit itsellesi vapaata ja myöhemmin VAIN sinulle kuuluvaa seuraa....

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat