Kommentit (4)

Vierailija

Juu ei, en tarvitse kehuja enkä haukkuja- mitä minä niillä teen? En muutenkaan ymmärrä tätä juttua. Pidän mieluummin vaatteet päällä, se miltä näytän ilman, ei kuulu muille. Itse en niin ole riemuissani ja haltioissani vartalostani, mutta se toimii ja kelpaa puolisolleni.Mitä mieltä muut miehet/naiset siitä on, niin siitä en välitä paskankaan vertaa.

Vierailija

Ajatus on kait antaa vastine yleiseen käsitykseen siitä mikä on kaunista ja mikä ei. Nykyiselleen kaikkialla on laihoja ihmisiä mainoksissa, ohjelmissa ja kaikkialla. Sitten ihmetellään mistä lapset ja nuoret saavat väärän kuvan millainen naisen tulisi olla. Samoin vääristyy ajatus kauniista ja sopusuhtaisesta. Ihmisen keho on kaunis monessa eri koossa. Jos yksikin nuori tai lapsi saadaan ymmärtämään että todellisuus on toista, ja se todellisuuskin on kaunista, on saavutettu oikea kohde. Samoin jos tällä saadaan annettua mielipide siitä mikä on todellisesti kaunista ja nainen on muodokas eikä miesmäisen lauta. Tämä mun mielipiteeni.

Vierailija

Avasin MeNaiset ja jäin ihan suu auki kun oli pelkkää alastomuutta.oli myös viimeinen kerta kun luin lehteänne.Todella ala-arvoista.Suomi on kyllä pohjamudissa,kiitos Tavja kaikesta!,

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat