body

Vierailija

Ei naisen tarvitse olla treenattu, vaan sujut itsensä kanssa. Jos omassa kehossa viihtyy, ei tarvitse olla litteä ja kiinteä ihan kaikkialta.

P.s. nuo liekit ovat aivan naurettavat, opettelisit edes photoshoppaamaan kunnolla jos niitä kerta pitää lisätä.

Kommentit (9)

Vierailija

Perus ruikutus. Jos on sinut vartalonsa kanssa, siitä ei tarvitse pitää meteliä. Jos on sujut itsensä kanssa, ei tarvitse mussuttaa niille jotka ovat ylpeitä itsestään ja työstään vartalonsa eteen.

Vierailijalle kolahti johonkin hermoon tämäkin kuva ja odotettavissa on tekosyitä asiaan liittymättömälle kommentoinnille. Kukkahatut heilumaan vaan.

Vierailija

Tekstin paasaava tyyli pilasi kaiken, ja okei, vähän myös nuo nolot liekit. :D Jälleen yksi, joka ei ole ihan sisäistänyt sitä ajatusta, mikä tämän kuvahaasteen takana on?

Kaunis kroppa ei aiheutakaan mitään vau-fiilistä, kun sen omistajan luonteesta ja ajatusmaailmasta tulee samalla negatiivissävyistä tietoa. Ilman tekstiä olisi voinut ajatella, että vau. Nyt tämä kroppa näyttää mitäänsanomattomalta, vaikka työtä sen eteen onkin tehty.

Vierailija

Kaunis vartalo, ei siinä mitään. Kyllä sillä varmaan paljon miehiä ja ihailua saa. Mutta paljonko on tuolla vartalolla ikää ja montako lasta tuolla vartalolla on maailmaan pungerrettu? Ja ehkä joidenkin naisten elämässä on niin pajon kaikkea pakollista touhua tai ongelmaa, ettei unelmavartalon havittelemiseen ole oikeasti voimavaroja ja aikaa.

Vierailija

Minun kropallani on kannettu ja synnytetty kaksi ihanaa tytärtä. Minun kroppani on kestänyt tyynet ja myrskyt, välillä paremmin, välillä huonommin. Kroppaani on leikelty ja väännetty moneen suuntaan, mutta aina vain se kannattelee minua. Rintani roikkuvat, iho alkaa löystyä, en ole enää nuori tyttö. Olen kiitollinen  kropastani kaikesta huolimatta; teen tällä hetkellä kaikkeni, että se kantaisi minua elämäni loppuun asti.Makkaroita on, arpia on, eletty elämä näkyy kropastani, mutta silti,minä olen tyytyväinen ja se riittää. Jalkani kannattelevat minut minne ikinä haluankin ja se on jotain se! Ajattelen, että kroppa on vähän kuin päiväkirja, siitä voi lukea koetut ilot,surut ja kokemukset.

Vierailija
Vierailija

Kaunis vartalo, ei siinä mitään. Kyllä sillä varmaan paljon miehiä ja ihailua saa. Mutta paljonko on tuolla vartalolla ikää ja montako lasta tuolla vartalolla on maailmaan pungerrettu? Ja ehkä joidenkin naisten elämässä on niin pajon kaikkea pakollista touhua tai ongelmaa, ettei unelmavartalon havittelemiseen ole oikeasti voimavaroja ja aikaa.

BADAM! kyse oli nimenomaan synnyttämättömien naisten vartaloista.

Vierailija

Näin on, ihan nätti vartalo vaikka kuvakulma on huono eikä koko vartaloa näy, mutta saahan siitä aavistuksen koko kropasta. Mutta kuten joku mainitsi, niin asenne voi tehdä kauniistakin ihmisestä luontaantyöntävän ja ruman. Mutta kroppia kai tässä haettiinkin eikä luonnetta ;) Anyway...

Vierailija

Ihmettelen tätä vihaa niitä kohtaan, jotka haluavat elää terveellisesti ja huolehtia vartalostaan. Miksi ei saa käyttää omaa vapaa-aikaa mielekkään harrastuksen kanssa? Miksi ei saa syödä terveellisesti ja välttää turhaa pullamössöä ja huonoa ravintoa? 

Te jotka haluatte olla plösöjä niin antakaa ihmisten, jotka haluavat olla timmejä olla minkälaisia haluavat olla! Minusta tämä on vähän kieroutunutta, että lihava saa kyllä olla, mutta jos treenaat niin olet pinnallinen ja huono ihminen. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat