Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Miksei omaa naamaa voinut näyttää? Naisilta odotetaan tukkaa hymyä timmin kropan kanssa, mutta tässä muutama lökäpöksy on saapunut kuvattavaksi kalsareillaan!

Vierailija

Hyvältä näyttää, aivan normaalilta ja tasapainoiselta. Aivan niinkuin nuo naisgalleriatkin, kummatkaan eivät ansaitse kohtuutonta kritiikkiä muutamasta ylimääräisestä kilosta.

Vierailija
Vierailija

Miksei omaa naamaa voinut näyttää? Naisilta odotetaan tukkaa hymyä timmin kropan kanssa, mutta tässä muutama lökäpöksy on saapunut kuvattavaksi kalsareillaan!

Ei ollut naisillakaan kuvissa naamat esillä. Mielestäni aivan oikea ratkaisu. Jos haluat komeita miesvartaloita katsella niin googlaa :)

Vierailija

Eihän nuo nyt mitään unelmamies vartaloita olleet. Ihan tavallisia miehiä ihan niin kuin olivat naisetkin. Jos haluaa timmikroppaisen kumppanin niin olisi sitten parempi nähdä vaivaa itsekin. Jos yököttelee noille normaalivartaloisille ihmisille niin minä ainakin oletan, että ne jotka valittavat ovat todella hyvässä kunnossa. Ei sitä voi toiselta vaatia timmiä kroppaa jos itse vain makoilee sohvalla... (mitä yllättävän moni silti vaatii)

Itse pidän huolta kropastani, mutta se on oma elämäntapani. En oleta, että kaikki haluavat kuluttaa paljon aikaansa salilla. Hyväksyn yhtälailla pulskemmatkin ihmiset. 

Vierailija

Viimeiselle: tuolla kropalla pääsee varmasti treffeille, mutta alushousut kannattaa vaihtaa boksereihin, jos haluaa vielä toisetkin treffit ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat