Me Naiset riisui: Tältä näyttää naisen vartalo

Lukittu

Ensin riisuivat mammabloggarit, nyt on meidän synnyttämättömien naisten vuoro. Me Naisten toimitus heitti vaatteet nurkkaan ja paljasti omat muotonsa. Tee sinä samoin!Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (358)

Onnellinen isovaari 1945

"Jospa löytäisin jostakin mukavan ja ok näköisen naisen........."

Hei "poikanen", minä valitsin sellaisen "kirveellä" tehdyn näköisen, mutta aivan ok järkevän ja vähän koulutetun, vielä 43 aviovuoden jälkeen olen tyytyväinen.

Ehkä olisin saanut mukavan näköisenkin, mutta olisinko saanut pitää häntä, ikuisesti, siinäpä kysymys johon ei ole vastausta.

Nyt vaimoni on kauniimman näköinen kuin kuvan neito, vaikka täytti jo 71v.

Hyvä mies, kyllä toimeentulo ja raha merkitsee paljon enemmän kuin kauneus, ulkonäöllä ei ole paljoa väliä arkielämässä. Jos pystyy pitämään itsensä normaalipainossa, tai eds yrittää pitää, se on jo suurin toiveeni ulkonäöstä.

Yksi puoliso on todella ihana asia, sillin voi muistella koko nuoruutrta ja koko elämää eikä loukkaa toista, ihanaa.

Onnellinen isovaari 1945

" Minäkin olen mielummin yksin, jos ainoa vaihtoehto on kumppani joka edes vihjaa jostain liikunnasta."

Ihanasti on mennyt vaikka ei olla urheiltu ja vaimo 71, minä vähän vanhempi.

Minä en ole koskaan liikunnasta saanut hikeä, en ainakaan armeijan jälkeen eikä armeijassakaan hiki tullut.

Vierailija

Vähän huonoja kuvia .. ei näy koko vartaloa oikein missään, enemmän vain näitä "ongelmakohtia". Mutta näin maalikkona ei nuo vartalot nyt kyllä kovin terveellisiltä näytä! En ymmärrä miksei ylipainosta saisi sanoa? Parempi vain elää valheessa?

Vierailija

Voi että näitä joitakin kommentteja! Miehiä/naisia jotka täysin menettäneet todellisuudentajunsa ja muodostavat maailmankuvansa elokuvien/sarjojen/pelien ja mainosten kautta. Hei! Ne photoshoppailut tai pikselit eivät reflektoi todellisuutta. Eikä ole olemassa vain jotain yhtä vartolotyyppiä niin kuin te luulette. Valoja päälle. Ja jos luulette, että nämä ovat jotain "sairaalloisen lihavia" niin te ette ole KOSKAAN nähneet lihavaa henkilöä vaan seuraatte sairasta harhaluuloa jonka median antama kuva on teille aiheuttanut. "Jos olet tuhdimpi kuin huippumalli, olet lihava". Jep jep. Osta jostain itsellesi mallinukke kumppaniksi.

Hienoja kuvia. Naturellia.

Oma vatsa paras

Ihan tavallisia kivoja vartalosta
En käsitä miksi pitää puhua vatsamakkaroista, jos niitä ei ole. Arvostelevat kommentoijat ovat ulkonäköfasisteja - tyytykööt toistensa muoviseen seuraan. Oikea nainen, äiti, ei ole Barbie. Kolme kertaa viikossa olisi hyvä opiskella, lukea romaaneja tai tietokirjoja, käydä näyttelyissä ym. Pääroolina ihmisenä olo.

Suora

Ja sitten mietitään ja itketään kun mies pettää / ihastuu toiseen taikka masentuu. Tuommoinen vapaa ruokavalio ja jokapäiväinen monen tunnin sohvaurheilu tuottaa kyllä kenet vain lihavaksi. En näe mitään seksuaalista kiihotusta tukeville naisille, eikä suurin osa muistakaan miehistä näe vaikka mitä teille kertookaan.

Vierailija

Tolta näyttää itsestään huoltapitämätön sohvaperuna! Suosittelen kuvan naisille kuntoilun aloittamista ja suklaan vähentämistä. Suomessa onneksi on iso joukko naisia, jotka osaavat pitää yllä terveellisiä elämäntapoja.

Fitnessmuijan näkökulma

Kommentti keskusteluun ihannenaisten vartaloista:

Mielestäni on ihan ok, jos mies haluaa naisen olevan timmi ja treenattu. Meillä kaikilla on oma makumme, eikä siitä pitäisi tuntea syyllisyyttä.

Haluaisin kuitenkin miesten ymmärtävän, että fitnessmallilta näyttäminen on suurimmalle osalle naisista vaikeaa ilman kontrollikeskeistä elämäntyyliä ja suurta panostusta ulkonäköön. Terveellisen ja urheilullisen elämäntyylin vaaliminen vaatii aikaa ja vaivaa. Esim. itse olen sen vuoksi jättänyt sokerin ja suurimman osan muista hiilareiden lähteistä, menen joka päivä nukkumaan klo 9-9.30, uhraan vapaa-ajastani ainakin 10 tuntia viikossa liikunnalle (jos kulkemiset yms. lasketaan) ja muutenkin elän kohtalaisen askeettista ja hyvinvointikeskeistä elämää. 

Olen nykyään huomattavasti paremman näköinen ja timmimpi kuin aiemmin mutta poikaystäviltäni olen saanut kuulla naputusta siitä, että elämä kanssani on hiukan tylsää, koska laitan unen, terveellisen syömisen ja liikunnan aina hauskanpidon edelle. Teen näin, koska palaaminen ruotuun yhdenkin baari-illan tai muuten huonosti nukutun yön jälkeen vaatii ainakin kaksi päivää, enkä jaksa palloilla kaiken aikaa kahden eri elämäntyylin välillä. Parikymppisenä se vielä ehkä onnistuikin, mutta sitä iloa ei jatku pitkään.

Olen tavannut muita samankaltaisia naisia ja meitä kaikkia yhdistävät nämä piirteet: kontrollin ja järjestyksen tarve, neuroottisuus ja jatkuva huolehtiminen, lievä minäkeskeisyys, suorittamisen tarve sekä korostunut ihailun ja huomion tarve. Itselleni nämä piirteet ovat olleet ominaisia jo lapsesta lähtien, joten en voi väittää, että nykyinen fitnesskulttuuri olisi tehnyt minusta tällaisen. Sen sijaan väitän, että 99 % fitnessmallin näköisen naisen alta löytyy samankaltainen, neuroottinen ja lievästi narsistinen ylisuorittaja + kontrollifriikki, jonka kanssa elämänpalikat pysyvät hyvin kasassa mutta tuskin tulee tehtyä mitään spontaania ja jännittävää.

Sen sijaan monet tapaamistani ei-urheilullisen näköisistä (mutta tervehenkisistä) naisista ovat usein olleet niitä, joilla on riittänyt energiaa muiden ihmisten aitoon huomioimiseen ja elämästä nauttimiseen. En koe olevani kyseisiin naisiin verrattuna huonompi mutta toisinaan kadehdin heidän kykyään elää hetkessä. 

Joten kehottaisin miehiä muistamaan, että jokaisen naisen mukana tulee mukana painolasti. Joillakin se saattaa näkyä ns. konkreettisena painolastina eli ylimääräisten vatsamakkaroiden ja hyllyvien reisien muodossa, joillakin painolasti on puolestaan enemmän persoonaan liittyvää. Timmi kroppa ei tule ilmaiseksi kropan kantajalle tai siitä nauttivalle kumppanille.

~ Nainen 30

Vierailija

"En erityisemmin pidä muhkeasta takapuolestani. Enkä panisi vastaan, jos tarakkani muuttuisi itsestään lattanaksi."

No älä nyt hulluja puhu, kyseinen persehän on paras otos koko sarjassa : D Ihan hyvältä näytätte. Vinkujat hypätkään kanaaliin siitä.

M 32 v.

Vierailija

Nyt en ymmärrä miksi tällä on näin paljon kommentteja ylipainosta yms. Sanoisin että kuvien naiset ovat painoindeksiltään siinä normaalipainon keskikohdalla. Laihdutettavaa ei ole kyllä näillä naisilla. Asennemuutosta vain kaipaa. Nyt naiset sanovat syövänsä pitsoja yms, niin toki silloin ekana tulee mielikuva läskistä.

Itse näytän samalta, vaikka olen 22v ja treenaan 4 kertaa viikossa (lihaskuntoa ja HIIT), en juo alkoholia tai syö juurikaan hiilihydraatteja (en syö leipää, pastaa enkä riisiä), syön todella terveellisesti ja katson tarkkaan mitä syön.Selluliitti on kuitenkin periytyvää ja sitä minulla on ollut jo teini-iästä asti. Olin myös lapsena ylipainoinen, joten silloin ei keho enää palaudu pois tästä kommentoijien kuvissa näkemästä "sohvaperunasta" mihinkään mallin mittoihin. 

Vierailija

Edellinen 349 kommentoija jatkaa: Palautumisella tarkoitan sitä, että vaikka lihakseni on näkyvät yms, tietyt nahkat ovat venyneet ja saavat pehmeämmän vaikutelman aikaan ja näytän suurinpiirtein kuvien naisilta. En ole saanut lapsia, mutta naisen elämässä tapahtuu muitakin muutoksia jotka aiheuttavat pysyviä muutoksia kehossa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat