Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Naiset tietää, että hyvin pidetty vaate säilyttää muotonsa ja värinsä. Naiset tietää, että koti pysyy parhaiten kunnossa kun tavarat on järjestyksessä ja kotia siivotaan. Todennäköisesti naiset myös tietää, että auton bensatankkiin ei voi kaataa sokeria ja muuta törkyä. Mutta miten ihmeessä naiset eivät muka tietäisi, että normaali vartalo tulee itsestään kun pitää huolta kehostaan? Vesi, terveellinen ravinto, lepo ja liikunta on ainoa mitä siihen tarvitaan, mutta jos yhdenkin jättää pois, saadaan blogin kaltaisia tuloksia.

Vierailija

Minttu näyttää pitävän ihan normaalina kokoa 42. Hänenkin pitäisi muistaa, että meitä naisia on ihan joka kokoon ja mittaan. Meitä täysin normaaleja koon 34 / 36 naisia löytyy melkoinen määrä ihan joka ikäryhmästä. Olen jo reilusti keski-ikäinen ja aina pysynyt koossa 34 - 36 ilman minkäänlaista nälkiintymistä tai erityistä ponnistelua. Enkä todellakaan koe olevani mitenkään "alakanttiin", vaan ihan tavallinen, terve ja vahva nainen.

Vierailija
Vierailija

Minttu näyttää pitävän ihan normaalina kokoa 42. Hänenkin pitäisi muistaa, että meitä naisia on ihan joka kokoon ja mittaan. Meitä täysin normaaleja koon 34 / 36 naisia löytyy melkoinen määrä ihan joka ikäryhmästä. Olen jo reilusti keski-ikäinen ja aina pysynyt koossa 34 - 36 ilman minkäänlaista nälkiintymistä tai erityistä ponnistelua. Enkä todellakaan koe olevani mitenkään "alakanttiin", vaan ihan tavallinen, terve ja vahva nainen.

Oletkos lukenut hänen haasteensa. Siinä nimenomaan muistutetaan että kaikki ovat erilaisia ja kokoisia. Joten tuskin on unohtanut. 

Vierailija

Itse en ainakaan pidä 40/M kokoa käyttävää naista mitenkään isokokoisena, tai edes pyylevänä. Minusta se on normaalipainoisen naisen vaatekoko.

Vierailija

Kolme lasta olen synnyttänyt ja ovat jo täysi-ikäisiä, paino on sama kun kolmekymmentä vuotta sitten. Ei lasten teko lihota vaan se mitä pistää suuhun.. Läski johtuu elintason noususta ja vääristä ruokailutottumuksista. 174/60

Vierailija

Voi pyhä yksinkertaisuus, tää on taas niin tätä...Akkalauma tappelee kuka on sopivan kokoinen ja mikä on hyväksyttävä koko, kun jutun juoni on HYVÄKSYÄ ITSENSÄ JA RAKASTAA ITSEÄÄN JUURI SIINÄ KOOSSA KUN ITSE ON. Siis oli se 34 tai 54. Mutta naisten on ihan pakko aina löytää se joka on "oikeassa" ja se joka on "väärässä"...paras ja huonoin, laihoin ja lihavin...Oikeasti mikään ei ole sen tärkeämpää kun hyväksyä itsensä.
Itse olen ollut BMI 34 ja BMI 20. Vihasin kroppaani molemmissa painoissa, BMI 20:ssa minulla oli muka "niin paljon" korjaamisen varaa....

Jos olisin silloin osannut rakastaa itseäni, en olisi kyllästynyt täydellisyyden tavoitteluun, joka johti siihen että lihoin siihen BMI 34:n.

Vierailija
Vierailija

Helpompi se on naiselle aloittaa taistelu koko yhteiskunataa vastaan, kun luopua siideristä ja irtokarkkien mässyttämisestä...

Miehet vois sit olla 8 tuntia päivässä punttiksella treenaamassa, eikä IKINÄ juoda kaljaa, syödä makkaraa tai ottaa edes YHTÄ salmiakkikarkkia!!!11!1!11 Ei IKINÄ saa nauttia elämästä!!!

Vierailija

Minä pidän tiimalasin muotoisista naisista. Eli persettä saa olla ja tissejä myös. Tai itse asiassa PITÄÄ olla. Laihia anorektikkoja (eli ns. "huippumalleja") en edes kelpuuta.

T.Markiisi

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Helpompi se on naiselle aloittaa taistelu koko yhteiskunataa vastaan, kun luopua siideristä ja irtokarkkien mässyttämisestä...

Miehet vois sit olla 8 tuntia päivässä punttiksella treenaamassa, eikä IKINÄ juoda kaljaa, syödä makkaraa tai ottaa edes YHTÄ salmiakkikarkkia!!!11!1!11 Ei IKINÄ saa nauttia elämästä!!!

Minä käyn kyllä punttiksella, mutta valitettavasti syön myös kasviksia mieluummin kuin makkaraa. Jos syön salmiakkia, niin se on xylitolia. En pidä laihoista naisista, tykkään muodokkaista.

T.Markiisi

Vierailija

"Emme halua luoda epäterveitä kauneusihanteita vaan käyttää mahdollisimman tavallisen­ näköisiä malleja", sanoo Prisman edustaja. Mutta kun näitä kuvia katsoo, kyllä on aivan varma että näistä naisista näillä painoilla aika usealla tulee terveysongelmia ennemmin kuin ehkä osaavat arvatakaan. Se kultainen keskitie on niin vaikea kulkea!

Eri asia sitten on, kun osa näistä hyvän näköisistä ja ihan kauniista mn-toimittajista haukkuu omaa "läskipersettään" tai "löllöään" siellä tai täällä vaikka kuvasta ei sivullinen moista ruumiinosaa pysty tunnistamaan. Tämähän se on se todellinen epäkohta joka pitää pystyä juurineen poistamaan suomalaisesta ajattelusta ilman että lyödään, ihan kirjaimellisesti, läskiksi ja annetaan mennä jo parikymppisenä.

Itse olen mies joka on aina inhonnut omaa ruumistaan. Nyt lähes 50-vuotiaana kuulen silloin tällöin kehuja siitä kuinka hyvin olen säilynyt mutta sittenkin ensimmäisenä tulee mieleen että kyseinen henkilö varmaankin piruilee ja se saa minut lähinnä kiemurtelemaan vaivautuneena sen sijaan että nostaisin kädet ilmaan ja huutaisin YES! Ja eilen, pyskologi-ystäväni, eronnut nainen, lohkaisi että ikäiseni miehet ovat niin rapakunnossa että ne muutama hyvässä kunnossa oleva mies juoksee lähinnä toistensa perässä eikä heistä hänelle naisena ole mitään iloa. Ruumiini siis petti - muutamasta kehusta huolimatta - minut jälleen!

Vierailija
Vierailija

"Emme halua luoda epäterveitä kauneusihanteita vaan käyttää mahdollisimman tavallisen­ näköisiä malleja", sanoo Prisman edustaja. Mutta kun näitä kuvia katsoo, kyllä on aivan varma että näistä naisista näillä painoilla aika usealla tulee terveysongelmia ennemmin kuin ehkä osaavat arvatakaan. Se kultainen keskitie on niin vaikea kulkea!

Eri asia sitten on, kun osa näistä hyvän näköisistä ja ihan kauniista mn-toimittajista haukkuu omaa "läskipersettään" tai "löllöään" siellä tai täällä vaikka kuvasta ei sivullinen moista ruumiinosaa pysty tunnistamaan. Tämähän se on se todellinen epäkohta joka pitää pystyä juurineen poistamaan suomalaisesta ajattelusta ilman että lyödään, ihan kirjaimellisesti, läskiksi ja annetaan mennä jo parikymppisenä.

Itse olen mies joka on aina inhonnut omaa ruumistaan. Nyt lähes 50-vuotiaana kuulen silloin tällöin kehuja siitä kuinka hyvin olen säilynyt mutta sittenkin ensimmäisenä tulee mieleen että kyseinen henkilö varmaankin piruilee ja se saa minut lähinnä kiemurtelemaan vaivautuneena sen sijaan että nostaisin kädet ilmaan ja huutaisin YES! Ja eilen, pyskologi-ystäväni, eronnut nainen, lohkaisi että ikäiseni miehet ovat niin rapakunnossa että ne muutama hyvässä kunnossa oleva mies juoksee lähinnä toistensa perässä eikä heistä hänelle naisena ole mitään iloa. Ruumiini siis petti - muutamasta kehusta huolimatta - minut jälleen!

Ite olen 18v,en ole ikinä tykänny laihuudesta enkä ihannoi mallilaihuutta vaan muodokkaat naiset ovat niitä kauniimpia,jos mahassa on vähän ylimääräistä niin turha sitä on alkaa murehtimaan vaan kannattaa nauttia elämästä täysillä. =) ite oon 167cm ja 60kg minulla on pieni ja söpö pömppis tossa vatsan seudulla mutta sit ei edes huomaa kun sitä ei ajattele. Samoin mulla on muitakin muotoja,esim.reidet ovat muodokkaat ja olen periny kaiken isoäidiltäni josta oon helvetin ylpee että oon periny siltä muotoja. =)=) En oo ikinä laihduttanu enkä ollu millään dieetillä,ihan perus liikuntaa harrastan ja normaalia kotiruokaa oon syöny. =D 

Vierailija

Hyvä Minttu ja muut äidit, jotka ovat uskaltautuneet tähän haasteeseen. Olettepa kauniita! Normaaleita naisia ja äitejä. Teille, jotka ette tätä ymmärrä miettikääpä muutamaa asiaa ennen kuin alatte arvostelemaan. Tuskinpa kovinkaan moni on ihan timmeimmillään äitiyslomalla tai vuoden ikäisen lapsen äitinä. Vauvavuosi pitää äidin aika kiireisenä eikä äiti ei pääse välttämättä liikkumaan 2-3 krt/vko, puhumattakaan hyvin nukutuista öistä. Syöminen on tärkeää, mutta onnistuuko säännöllinen ja terveellinen syöminen vauvan kanssa? Ei kaikilla. Mielestäni on tärkeämpää keskittyä vauvaan ja pikkuhiljaa alkaa liikkumaan ja miettimään syömisiään kuin synnytyksen jälkeen täydellä tohinalla laihduttaa. Ja muistakaamme myös yksilölliset erot aineenvaihdunnassa. Toiset laihtuvat pelkällä imetyksellä, toiset eivät sitten millään vaikka söisivät ja liikkuisivat kuinka. Tähän maailmaan mahtuu kyllä erikokoisia ihmisiä.

Vierailija

Koon 40/M nainen ei näytä vaatteiden alla alusvaatemallilta.  Jos pidätte sen kokoista naista normaalipainoisena, niin kuin useimmat pitävät, niin tiedoksi, että tuolta he näyttävät alusvaatteissa. Heillä on hyviä ja huonoja puolia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat