Kommentit (11)

Vierailija

Onnea paljon,ei paremmin voisi asiat olla!olen samanikäinen,mutta minulla on eka lapsenlapsi,jota olen kesän saanut hoitaa.hän on aivan sydämen vienyt 11kk:n ikäinen meidän perheen prinsessa.tunne on sanoinkuvaamaton,kuinka paljon iloa hän tuottaa.

Vierailija

Aivan ihanaa! Voin kuvitella Minnan laitoksella esiintymisasu päällä balettitossuissa punnertamassa pienokaista maailmaan! Aivan mahtavaa!! Onnea!!

Vierailija

Saako eläkeläinen myös  äitiysrahaa..???Nuori nainen eläkeläiseksi joka on loisto kunnossa.. hö ihmettelen .!Miksi ihminen joka haluaa pitää lasketun ajan piiloossa julistaa naistenlehdissä raskuttaan..nitä en voi ymmärtää..

Vierailija

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 08:14"]

Onnea paljon,ei paremmin voisi asiat olla!olen samanikäinen,mutta minulla on eka lapsenlapsi,jota olen kesän saanut hoitaa.hän on aivan sydämen vienyt 11kk:n ikäinen meidän perheen prinsessa.tunne on sanoinkuvaamaton,kuinka paljon iloa hän tuottaa.

Joo,itse 44v ja lapselapsi 4v.Onnee vaan.

Vierailija

Minä Minnan asemassa tekisin "Sophia Lorenit", eli makoilisin ja lepäilisin mahdollisimman paljon raskauden ajan, saadakseni terveen ja täysiaikaisen lapsen. Riskit ovat kuitenkin suuremmat vanhalla kuin nuorella ensisynnyttäjällä. Liikkua voi sitten myöhemmin, koko loppuikänsä.

"Makoilemaan joutunut"

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat