Kommentit (3)

Vierailija

" Pidän­ oluesta kovasti, mutta satsaan pääasiassa hyvään valkoviiniin."

Kuinka syvällisesti Antto on mahtanut perehtyä Oluiden maailmaan ? Oluttyylejä on satoja, ei pelkästään se ureankellervä bulkkilageri jota vaikkapa terasseilla nautitaan vaahdottomana muovituopista joka on Olutmaailman vastine halvalle juopotteluvalkkarille.

Oluita ei tule myöskään luokitella vaaleat ja tummat. Se on yhtä tylsää jos viinejä olisi kahta laatua, punaista ja valkoista. 

Oluiden maailma on niin laaja, laajempi kuin viinien btw, että sen tutkimiseen saa kulutettua koko eliniän

Vierailija

Naisten pystyminen usean asian tekemiseen samaan aikaan on myytti, jolle ei ole pohjaa. Olen todennut sen monesti.

Myöskin naisten paremmuus autonkuljettajina on myytti. Hyvin monet naiset ajavat kännykkä korvalla ja nimenomaan kaupungissa, jossa se on erityisen vaarallista. Ja meno myös sen näköistä.

Itse pidän enemmän oluesta ja punaviinistä kuin valkkarista, joten makuasia. Myöskään kenkien ostelu ei ole minulle kovin tärkeä asia.

Sammy

Usea mieskokki uskoo olevansa olut- ja viiniasiantuntija. Mutta eivät tosiasiassa ole. Tavallinen ruokailija on yleensä myös yhtä hyvä. Tämä on tutkittu Pariisin yliopistossa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat