Niin ihastunut varattuun...

Vierailija

...eli kaipaan APUA en veetuilua ja keljuilua kiitos... Olen niin älyttömän hirveän hurjan paljon ihastunut,hullaantunut naimissa olevaan mieheen (joka vielä valitettavasti on  isäkin... ) Hän on paikkakunnallamme tunnetussa työssä ja tutustuimme kaksi vuotta sitten kun olin jonkin aikaa töisä samassa paikassa hänen kanssaan... No nyt näemme kyllä aika harvoin, noin muutaman viikon välein, ihan sattumalta aina vain mutta...voih sitä hymyä ja sitä katsetta...ja aina kun hän puhuu minulle, olen kuin vahaa. Kas kun jalat kantavat!:)   Haluisin hänet niin paljon että ajattelen sitä lakkaamatta ja on kauhea työ olla "häiriköimättä" hänen facebook-sivuaan.   Kertokaa joku nyt ihmeessä mitä teen? miten saisin hänet omakseni?

Kommentit (3)

Vierailija

Ei varmaankaan  ole relististista odotella. että saisit hänet "omaksesi". Mies on jo sitoutunut ja isä. Kauniit hymyt jat katseet kertovat, että hän pitää sinua viehättävänä ja tuntee varmaan itsekin olevansa komea ja miehekäs kun huomaa katseesi ja hymysi. 

Ihastus menee aikanaan ohi ja sitten voitkin kohdata jonkun vapaan miehen.

Parisuhteessakin olevalle tulee ihastuksia, mutta ei se tarkoita sitä, että haluaa rikkoa parisuhteensa. Ihastus elää mielessä parisuhteen rinnalla ja haihtuu sitten aikanaa pois.

Vierailija

Ei varmaankaan  ole relististista odotella. että saisit hänet "omaksesi". Mies on jo sitoutunut ja isä. Kauniit hymyt jat katseet kertovat, että hän pitää sinua viehättävänä ja tuntee varmaan itsekin olevansa komea ja miehekäs kun huomaa katseesi ja hymysi. 

Ihastus menee aikanaan ohi ja sitten voitkin kohdata jonkun vapaan miehen.

Parisuhteessakin olevalle tulee ihastuksia, mutta ei se tarkoita sitä, että haluaa rikkoa parisuhteensa. Ihastus elää mielessä parisuhteen rinnalla ja haihtuu sitten aikanaa pois.

Vierailija

Juu, täällä kaipais apua myös eräs varmaan epätoivoinen, 30v nainen. vanhempieni naapurissa asuu hieman yli 40v mies, joka on ikävä kyllä naimisissa. Tiedän myös, että hän on "kellon ympäri" töissä, sillä hänellä on oma yritys.

Tässä lähipäivien aikana meillä oli pitkä keskustelu, joka alkoi ihan säästä puhumalla, ja siitä päästiin autoihin, työasioihin, syntymäpäivääni jne. hän sanoi monta kertaa "olet vielä nuori", mutta silti hymyili ja selvästi halusi jutella kanssani. Hän oli myös kanssani monessa asiassa samaa mieltä, huomasin sen hänen kommenteissaan jutellessamme. Tuona iltana myös satoi vähän vettä, mutta se ei tuntunut haittaavan kumpaakaan....

Tämänkaltaisia, yli puolen tunnin mittaisia keskusteluja emme ole hänen kanssaan ennen käynyt, vaan ne ovat rajoittuneet viiteen minuuttiin. Oliko hänellä vain tylsää ja huomasi, että kanssani on helppo puhua, vai mitä on meneillään? Olen rehellisesti sanottuna ihastunut häneen, mutta sijainti huomioon ottaen en voi kaikkea osoittaa. 

Auttakaas nyt joku viisas minua......

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat