Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Salko peittää naisen kasvot, ruma muovikassi sotkee värimaailman ja pistää silmään, miehen kaikki kuusi "sormea" hienosti esillä ja vasemmassa reunassa pilkottaa vielä ruumiistaan irtautunut käsi. Oliko oikein ammattilaisraadin valinta? Varrmasti ottajalleen ja kuvassa oleville mukava fiiliskuva ja muisto reissusta mutta että oikein vuoden paras?

Vierailija
Vierailija

Salko peittää naisen kasvot, ruma muovikassi sotkee värimaailman ja pistää silmään, miehen kaikki kuusi "sormea" hienosti esillä ja vasemmassa reunassa pilkottaa vielä ruumiistaan irtautunut käsi. Oliko oikein ammattilaisraadin valinta? Varrmasti ottajalleen ja kuvassa oleville mukava fiiliskuva ja muisto reissusta mutta että oikein vuoden paras?

Täysin samaa mieltä, pitää vielä lisätä että vasemassa laidassa on linsissä joku sotku , kuva on oudosti komposoitu eikä edes mitenkään teknisesti hyvä..  Mut sehän on makuasia mitä mielytää silmää. Minä en kyl tota ideaa ymmärrä..

Vierailija

Pidän kyllä kuvasta ja yhdyn raadin perusteluihin! Ihmettelen ja tuijotan tosin miehen housujen etumusta... Tuota, minkälaisella lomalla kuvan rouva/ pariskunta on Meksikossa ollutkaan?

Vierailija

Ihmetyttää kyllä raadin valinta.. Kuvausteknillisesti tässä kuvassa ei ole paljon positiivista sanottavaa. Kuten yllä mainittu erittäin häiritsevä "ylimääräinen sormi" ja clas ohlsonin musta muovikassi. Värit ovat ylikorostettuja ja naisen kasvoja ei näy (varsinkin kun henkilöiden ilmeet oli yksi perustelu?!). Ja mikä toi töhnä on vasemmassa reunassa? Nyt vähän tsemppiä kuvaraati, ei voi kun ihmetellä.. Kuva on varmasti kiva muisto mutta ei tälläisellä pitäisi valokuvakisaa voittaa.

Vierailija

Pakko olla vahinkolaukaus...niin älytön otos tuo "voittaja". Arvottiinko voittaja? Muut kisassa pärjänneet ovat kaikki tuota parempia, toiseksi ja kolmanneksi tulleet varsinkin. Toivottavasti ammattilaiset tuomarit itse ottavat laadukkaampia kuvia!

Vierailija

Värimaailma on kuvassa hieno ja jotenkin innostava, mutta tosiaan teknisesti aika huono kuva.

Itsekin lähetin matkakuvan kyseiseen kisaan ja harmittaahan se, ettei voittoa tullut!

Onnea kuitenkin voittajalle!

Vierailija

Kuva on  varmaankin vahinko-otos eikä harkittu asetelma, mutta juuri siksi se on mukavan toiminnallinen ja aito. Värit ovat hienot (ehkä hieman voimistetut??) eivätkä parjattu kassi tai puolikkaat kasvot häiritse minua  lainkaan, vaan nekin kertovat aidosta  meiningistä. Itse laitoin kisaan  vaihteluksi likaisenharmaan lumikuvan, enpä tainnut pärjätä...mutta ilman kateutta myönnän, että tämä väri-iloittelu on oikein hauska!

Vierailija

Kuvassa ei ole mitään hyvää. Se vaikuttaa täysin lavastetulta. Ihmisten ilmeet eivät näy vaikka niitä juuri haettiin kuviin. Kesän kuvakisoissa lienee nyt trendi valita huonoja kuvia voittajiksi. Tämä ei ole ainoa laatuaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat