Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Prostituutio olisi kiva juttu, kun siitä tehtisiin oikea ammatti. Olisi työterveydenhuolto, ja jos jotain sattuisi, voisi mennä poliisin pakeille jne.
Veron maksettaisiin tietysti tehdystä työstä jne.

Pirun hyväpalkkainen työ se ainakin olisi :)

Vierailija

Kuka voi tosissaan ehdottaa prostituution täyslaillistamista ammatiksi? Olisitko itse valmis suosittelemaan tuota "hyväpalkkaista" ammattia omalle jälkikasvullesi. Entäpä koulun opinto-ohjaaja, saisiko hän sanoa kultamussukallesi :" Kyllä mä olen, Mirkku, sitä mieltä, että sinulla olisi eniten taipumusta prostituoidun ammattiin" ? Määritettäisiinkö jossain minimipalkka esim. 0-2v, yli 10v työkokemusta-tyyliin? Paljonko mistäkin palvelusta määritettäisiin hintaa työn vaativuuteen nähden? Entäpä ikäsyrjintä? Saisiko yli 60-vuotiasta bordellin työpaikan hakijaa syrjiä ottamalla samaan tehtävään 18-vuotias? Miten selvittäisitte ihan aikuisten oikeasti nämä todelliset ongelmat? Entäpä prostituoitujen koulutus? Kuka hoitaisi ja miten? Entäpä pimeä työvoima näiden koulutettujen ja laillistettujen rinnalla, kuka enää osaisi erottaa sitä, vai pitäisikö kaikki prostituutio kytkeä bordelleihin? Vähän vitsillä lähdin näitä kyselemään, mutta koska tuota laillistamista jotkut tosissaan tuntuvat pohtivan, olisi keskustelua herättävää miettiä asiaa myös työlainsäädännön ja työehtosopimusten näkökulmasta.

Vierailija

Ei kai siinä mitään pahaa ole, jos kaksi ihmistä tekevät tälläisen sopimuksen keskenään.

Kaikki eivät viitsi käyttää aikaan seuran etsimiseen.

Terveisin

Vararakas

Vierailija

Omituinen käsitys suomipojalla siitä, että miehet olisivat avio-/avoliitossakin tai parisuhteessa yleensä maksava osapuoli. Suomessa kuitenkin naiset pääsääntöisesti käyvät töissä ja maksavat omat kulunsa. Miehet eivät varmaan ajattele asiaa kunnolla, kun esim. syömään mennessä maksavat aterian, mutta kun kotona syödään, niin se "muija" on käynyt kaupassa (ja maksanut ostokset) ja valmistanut ruoat. Lisäksi kodin puhtaanapito, pyykkihuolto ym. yhä edelleen kuuluvat monessa perheessä naiselle. Kuitenkin asuntolainat maksetaan puoliksi. Kumpikohan on oikeasti se maksava osapuoli?

Vierailija
Vierailija

Omituinen käsitys suomipojalla siitä, että miehet olisivat avio-/avoliitossakin tai parisuhteessa yleensä maksava osapuoli. Suomessa kuitenkin naiset pääsääntöisesti käyvät töissä ja maksavat omat kulunsa. Miehet eivät varmaan ajattele asiaa kunnolla, kun esim. syömään mennessä maksavat aterian, mutta kun kotona syödään, niin se "muija" on käynyt kaupassa (ja maksanut ostokset) ja valmistanut ruoat. Lisäksi kodin puhtaanapito, pyykkihuolto ym. yhä edelleen kuuluvat monessa perheessä naiselle. Kuitenkin asuntolainat maksetaan puoliksi. Kumpikohan on oikeasti se maksava osapuoli?

Totta.

Rakastuessani mieheeni hänellä oli vain velkaa ja minulla omaisuutta (oma asunto). Heti laitettiin hynttyyt yhteen (velat ja rahat myös). Edelleen ansaitsen huomattavasti enemmän kuin mieheni.

En kuitenkaan ole arvokkaampi, kuin hänkään. En osta häntä eikä hän myy itseään. Molemmat ansaitsevat sen, minkä ammateissaan voivat ja tekevät parhaansa.

En ymmärrä ajatusta, että isotuloisempi "ostaa" toisen. Niinkö pinnallisesti ihmissuhteet nähdään? Missä rakkaus on? Onko pienipalkkaisemmassa ammatissa olevan vika, että liksaa ei tule, vaikka yhtä pitkää päivää painaa, kuin toinenkin?

Kaikineen vastustan ihmisen ostamista ja myymistä. Se on surullista.

TeemuL

Terve 
Olen 23 vuotias, 187cm pitkä ja painan noin 82kg. Hyvässä kunnossa. Tumma tukka ja ruskeat silmät. Toimin Pirkanmaa-Satakunta akselilla ja lähiseuduilla. Tapaamiset luottamuksellisia ja jäävät vain meidän välisiksi. Ota yhteyttä: Teemulainen1@suomi24.fi 
Tapaamisiin, Teemu

Mami49v

Suosittelen maksullista miesseuraa naisille Lahdesta herrasmies99@gmail.com 150e/ n. 1h-1,5h johon kuuluu aluksi kokovartalohierontaa jonka jälkeen saan kaiken haluamani ilman turhaa draamaa hyväkuntoiselta mieheltä. Taisi olla alle 30v mutta komea ja vähän lihaksikas. Tuosta elämyksestä olen kyllä valmis maksamaan uudestaankin! Kaikki säilyy luottamuksellisena ja uskalsin pyytää kaikkia asioita rohkeasti ja on selvät sävelet missä mennään ja miksi hän on siinä. Kannattaa kokeilla kerran jos toisenkin.

Nice try (Mami 50Vee)

Mami49v kirjoitti:
Suosittelen maksullista miesseuraa naisille Lahdesta herrasmies99@gmail.com 150e/ n. 1h-1,5h johon kuuluu aluksi kokovartalohierontaa jonka jälkeen saan kaiken haluamani ilman turhaa draamaa hyväkuntoiselta mieheltä. Taisi olla alle 30v mutta komea ja vähän lihaksikas. Tuosta elämyksestä olen kyllä valmis maksamaan uudestaankin! Kaikki säilyy luottamuksellisena ja uskalsin pyytää kaikkia asioita rohkeasti ja on selvät sävelet missä mennään ja miksi hän on siinä. Kannattaa kokeilla kerran jos toisenkin.

On tainnut herrasmies99 Lahdesta kirjoittaa tän ihan itse...

Tony

Hei! 

Olen 27 vuotias, itsestään hyvin huolehtiva ja erittäin edustuskelpoinen suomalainen herrasmies Helsingistä. Tarjoan seuraani ja ehdotonta huomiota juuri sinulle. 

Strategiset mittani ovat 182/90. 

Olen komea, tatuoitu mies jolle sinun huomioimisesi on prioriteetti nro.1 

Olen ulospäinsuuntautunut, monitaitoinen, huumorintajuinen sekä hyvä keskustelija. Olen myös erittäin hyvä kuuntelemaan toista ja jakamaan kanssasi niin elämän ilot, kuin murheet. 

Tarjoan kaikenlaista seuraa aina aktiviteettiseurasta lähtien ja vain taivas on rajana. 

Jos kaipaat älykästä, komeaa, huumorintajuista ja ennenkaikkea luotettavaa herrasmiestä seuraksesi esimerkiksi illalliselle tai vaikka kokkaamaan sinulle, niin ota rohkeasti yhteyttä. 

Olen myös avoin kaikille ehdotuksille. 

Puh. 0469344590 

Terveisin 

-Tony

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat