Kommentit (6)

Vierailija
Vierailija

Ei tee kyllä polville kovin hyvää.

Miten niin ei tee? Liikkumattomuus on myöskin myrkkyä, ja toki liikkeitä voi soveltaa omiin tarpeisiin sopiviksi. Kunnon lämmittelyt alle, ja sitten oman voinnin ja polvien kunnon mukaan liikkumaan. Ei joka artikkeliin tarvitse lätkäistä varoitustarraa, vaan jokaisen pitäisi ymmärtää noukkia itselle sopivat ohjeet. Toki polvien "suojelu" on loistava tekosyy käpertyä sohvalle sipsikulhon kanssa.

 

Vierailija

Laiskuuden huippu, ei reisitreenin ole tarkoitus olla "helppo" tai varsinkaan "helpoin". Jo otsikosta huomaa että metsään mennään.

Vierailija

Tämä huonopolvinen aikoo yrittää kuitenkin niillä rajoilla mitä pystyy. Kun on vahvemmat reidet niin polvetkin kestää paremmin. 

Vierailija

On se kyllä ihan totta, että tuollaiset hypyt eivät tee polville välttämättä hyvää, jos on vähänkin vikaa. Itselleni ainakin on haastetta jo ihan tavallisissa kyykyissä ja askelkyykyissäkin koordinoida liike niin, että en tee tuhoja polvilleni.

Ei siinä, varmaan ihan hyviä liikkeitä niille joiden paikat kestävät. Minä en pystyisi tehdä tuollaisia nopeita hyppyjä niin hallitusti, että liikkeestä olisi enemmän hyötyä kuin haittaa. Pysyn siis noissa peruskyykyissä, niidenkin kanssa on tarpeeksi haastetta...

Vierailija

Jos ei pysty menemään noin syvään kyykkyyn niin tehoa lihaksiin saa painoilla, eli kahvakuulat käsiin ja sitte kiertämään taloa ympäri etenevillä askelkyykyillä. Ja siis ei takimmaisen polvea maahan saakka os polviin käy kipeästi. Tuntuu seuraavana päivänä ainakin pakaroissa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat