Visa Electron Venäjällä ?

Vierailija

Onko kenelläkään tietoa toimiiko Visa Electron-kortti Venäjällä, siis pankkiautomaateissa ?

Kommentit (12)

Vierailija

Jaa no eipä nyt vaan löydy tai minä ainakaan en löydä, Visan sivuilla on vain "tavallisesta" Visasta mutta ei mitään mainintaa Visa Electron-kortista. Se kun ei todellakaan toimi aivan joka paikassa, ei aina niin Suomessakaan...

Vierailija

Varmaankin kysyjä tarkoitti niitä henkilöitä joilla on kokemusta asiasta venäjällä matkatessaan, eli faktatietoa. Pankissa ei välttämättä tiedetä Venäjän käytäntöjä, eli siellä saattaa tulla yllätyksiä eteen. Vain hän tietää joka on käyttänyt/yrittänyt käyttää Visa Electron-korttia Venäjällä.

Mathias R

Vierailija

Aivan, minä kysyjä kysyin täältä juuri siksi että jospa täällä on sillä suunnalla matkustaneita jotka tietäisivät asian miten se oikeasti on :)

Vierailija

Kiitos linkistä, toivottavasti tuo pitää paikkaansa mutta muutaman päivän päästähän minä sen näen :). En vain oman pankkini (Osuuspankki) sivuilta löytänyt tällaisia tietoja.

Vierailija

Eilen palasin reissulta ja sain paikan päällä tietää että Visa Electron käy niin nosto- kuin maksuvälineenä ainakin Moskovassa ja Voronezhissa joissa olin, mutta en kokeillut käyttää sitä siellä, koska olinkin vaihtanut käteistä tarpeeksi :)

Vierailija

Mutta käykö suomalainen Electron? Tottakai venäläinen käy siellä mutta kun Electron vaatii yhteyden Suomeen ja pankkitiliisi sillä se tarkistaa tilisi saldon ennenkuin sitä voi käyttää.

Vierailija

Jaa no sitä en osaa sanoa kun en tiennyt että ne ovat erilaisia eri maissa. Ainakin muissa maissa missä olen ollut ja käyttänyt sitä on käynyt tämä suomalainen Electron (Saksa, Itävalta, Espanja, Hollanti ja Ruotsi. Espanjassa ei mennyt edes sitä 5 €:n maksua kun nosti rahaa automaatista). Mutta kuten sanottu en tullut testanneeksi kun ei ollutkaan sitten tarvetta.

Vierailija

Visa Electron käy ihan samalla tavalla kuin mikä tahansa kortti missä on Visa logo. Eli toimii ympäri maailman. Kuten myös Visa Debit ja Visa Credit.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat