Kommentit (5)

Vierailija

Säälittävää. Ihmisten pitää pystyä kertomaan tällaiset jutut kasvotusten. En antaisi ikinä sellaiselle ihmiselle anteeksi, joka jättää minut tekstiviestillä. 

Vierailija

Todella ala-arvoista. Ihmisillä ei voi olla niin kiire elämässään ettei kerkeisi hoitamaan tälläisiä asioita kasvotusten. Lähetä tekstari = en muutenkaan välittänyt sinusta.

Vierailija

Mä olen jättänyt toisella kertaa tekstarilla ja toisella kertaa sähköpostilla.

Kummallakin kerralla siksi, että se oli varma tapa tulla ymmärretyksi. Tekstarilla se oli selkeämpi tehdä. keskusteluyhteys oli täysin poikki, en saanut sanottua asiaani ilman että mies alkoi puhua päälleni tai heittäytyi lapseksi joka alkaa kiukutella eikä kuuntele. Pian alkoi anelu ja lopulta myönnyin. Sitten tuli ilta, jolloin kuulin toista kautta että hän oli juossut baarissa toisten naisten perässä ja tanssittanut ties mitä harakoita. Kuitenkin mä olin se, joka ei saanut käydä kusellakaan ilman lupaa, joten tuon kuuleminen suututti ja toi lisää pontta siihen mitä kaunaa välillämme muutenkin oli. Tekstarin näpyttely oli helppoa ja yksinkertaista ja asia oli sillä selvä.

Sähköpostin jättämisessä toiselle eksälle oli omat helppoutensa. Mies itse kysyi s-postiviestissä asioita, jotka olisi syytä selvitellä kasvotusten, ja vastasin hänen kysymyksiinsä. Toisekseen en ollut niin idiootti, että olisin marssinut ehdoin tahdoin hänen eteensä kertomaan erosta ja ottanut samalla muutaman iskun kaaliini, tullen ehkä jopa puoliväkisin pakotetuksi seksiin. 

Sellaista epätyylikästä käytöstä tuo tekstarilla ja sähköpostilla jättäminen.

Vierailija

Tekstarilla jättää vain jänikset. Minut jätettiin 24-vuoden jälkeen tekstarilla mies oli löytänyt uuden rakkauden. Arvatkaa vihaanko entistä miestäni.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat