Kommentit (9)

Vierailija

Voi hyvänen aika! Millä tavoin voidaan hyviä ihmisiä tässä elämässä rangaista ja selvä- järkisinä Tiia ja Toni kaikesta kokemastaan selvitä?????

Minulle lapsen kuolema merkitsisi myöskin minulle kuolemaa,en voi ymmärtää miten ihmiset siitä pystyy jotenkin elämäänsä jatkamaan,ei ketään muu voi sitä ymmärtää kun saman kokeneet,toivon koko sydämmestäni kaikkea hyvää teille vahvat Tiia ja Toni elämäänne!!!!!!

Vierailija

Kauhistelu ja taivastelu, ei auta mitään, eikä ketään. Itse sairastan harvinaista autoimmuunitautia, jonka kanssa elän, jatkuvasti elämän vakavien perusasioitten äärellä, enkä enää koe sitä niin kovin raskaaksikaan, kuin vaikempina hetkinä, tosin koskaan en tiedä, miten seuraavassa hetkessä menee. Olen oppinut hyväksymään, elämän arvaamattomuuden ja antamaan arvon hyville hetkille. Isossa mittakaavassa, nämä meidän pienten ihmisten dramaattisetkin käänteet, ovat lopulta aika pieniä. Täytän elämäni niillä asioilla, joista saan aitoa hyvääoloa, kuten lepäily, mietiskely, musiikinkuuntelu, luonto, itsehoitaminen, elämä on arvokas tässä ja nyt, se on tärkeä huomio.

Olen joutunut hyväksymään, käytännössä hirvittäviä asioita elämässäni, kuten abortin, mutta mitä nopeammin ne hyväksyn, sitä nopeammin pääsen toipumisen alkuun. Suremiseen on oikeus ja aikansa, sitten mennään eteen päin, kohti uusia pettymyksiä, tai ihmeellisiä seikkailuja, valitaan myönteinen asenne, rakastava, lempeä ote kaikkeen. Empatiaa Tiia ja Toni, kaikki tulee vielä lohdullisemmaksi. Huolehtikaa nyt itsestänne.

Vierailija
Vierailija

Mielestäni Tian täytyy olla rohkea ja tulla äidiksi myös toiselle lapselle. Joku lapsi ansaitsee Tian rakkauden. 

Miksi kukaan haluaisi uudestaan äidiksi, jos tietää kokevansa sen kaiken kauheuden uudestaan ja menettävänsä toisenkin lapsensa?

Vierailija

Kiitos hyvästä haastattelusta. Kyllä vaan toiset saavat enemmän, kuin koskaan jaksavat kantaa. Tialle voimia! Toivon sydämestäni, että voisit vielä joskus sanoa olevasi onnellinen. Aikaahan se toki vaatii. Olet niin nuori, että rohkenen sanoa, että jos ei edes uskalla yrittää, mitään ei saa. Uskallusta ja jaksamista!

Vierailija

Rankkaa on niillä naisilla, jotka kokevat, että heillä on oltava joku hoidettava tai elämä on tyhjää.

Sitä paitsi kaikki on suhteellista. Minä en pahastuisi siitä, että joku valittaisi lapsensa flunssaa, jos oma lapseni olisi kuollut. Aina on niitä, joilla on asiat huonommin. Köyhissä oloissa on äitejä, jotka ovat menettäneet monta lastaan tai joutuneet luopumaan kaikista, menettäneet tyttärensä happoiskussa jne. Elämänohje, joka tällä pariskunnalla on seinällään, pätee kaikkiin yhtä lailla. Oma elämä on elettävä, menneeseen ei pidä takertua. Sitä elämäntarkoitustakin on syytä etsiä, jos se tuntuu hukkuneen.

Vierailija

Olen kolmen lapsen isä enkä voinut lukea juttua kunnolla kyyneleiltä. Tällaiset asiat kumoavat teorian että kaikella on tarkoitus. Ei ole.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat