Kommentit (13)

Marjut Laukia - Me Naiset
Seuraa 
Liittynyt21.5.2015

Hei,

käyttämämme tekniikan vuoksi tarjolla on tällä hetkellä mobiiliversio vain iPhonelle. Android-käyttäjät saavat omansa loppuvuoden puolella ja Windows-versio julkaistaan ensi vuonna. Joka Päivä -sisältöjä ja digilehteä voi kuitenkin lukea myös tietokoneella verkossa.

Vierailija

Digilehti iPadilla ei vaan toimi! Olen poistanut ja ladannut applikaatiota ohjeiden mukaan, puhdistanut muistin jne., mutta aina kun yritän lukea lehteä, se kaataa koko iPadin -joskus heti, joskus hetken kuluttua. Olenkin lopettanut lehtien ostamisen kokonaan, sillä on todella ärsyttävää, kun olet vaikka päässyt sivulle 10 ja kaikki kaatuu, siinäpähän aloitat taas alusta ja kaiken lisäksi latautuminen on hidasta. Harmi sinänsä, silä matkustan paljon ja olisi kätevä esim. lentokuneessa kuluttaa aikaa lukemalla lehtiä iPadilla. Hämmästyttävää kyllä jenkkilehdet toimivat kuin unelma, miksei suomalaisia lehtiä saada toimimaan; sama koskee muitakin suomalaisia lehtiä?

Vierailija

Kun kävi niin, että satuin ostamaan irtonumeron lehdestänne nro 16/17, jossa taisi olla jatkokertomuksenne Sadan päivän yksinäisyyden ensimmäinen jakso. Heti tein tilauksen, mutta seuraava lehti, joka tuli minulle niin siinä olikin jo jakso 4/7 menossa. Kuuntelin viime viikolla 2/7 jakson ja nyt ajattelin kuunnella jakson 3/7, mutta nyt kuunnelma-palvelunne olikin sitten muuttunut tällaiseksi, että pitää olla Joka päivä -paketti ennen kuin voi kuunnella niin täytyy kyllä sanoa, että huonoa palvelua lehden tilaajaa kohtaan! Ja koska minulla ei satu olemaan iPadia niin en todellakaan tarvitse Joka päivä -palveluanne!

Vierailija

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 09:53"]

Jos digilehden saisi ilman printtilehteä, saattaisin ostaakin.

Sama juttu täällä. Miksei tälläistä palvelua vois tarjota erikseen?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat