Kommentit (4)

Vierailija

En ymmärrä koko tätä flirttailuhommaa. Itse kyllä sanon suoraan tai kirjoitan vaikka kirjeen tai lähetän viestin tai jotain jos tykkään jostain. Ja silloinkin yleensä vain huonolla menestyksellä ja itseni nolaten. Ihmiset on muutenkin joko rikkinäisiä, "sekaisin" tai sitten ei, mutta täytyykö joka asiaan löytyä "selkeät ohjeet". Flirttailu ei ole mielestäni ensinnäkään kivaa ja toisekseen se voi olla myös toista ihmistä nöyryyttävää. Mistä ihmeestä tiedät, onko tuo toisella puolella sinulle hehkeästi hymyilevä tyyppi vain vittuilessaan tekopyhä idiootti jonka seuraan liittyy kohtapuoliin yhtä hehkeästi vittuilevat blondineitokaiset saadakseen vain sinut jos ei nyt ihan kuolemaan mutta ainakin olemaan riemuissaan jos sinua ei olisi (jokaisella ihmisellä ON OIKEUS OLLA OLEMASSA!!!)... okei, meni pikkuisen yli, mutta kuka OIKEASTI välittää enää muusta kuin omasta itsestään, omasta onnellisuudestaan, jne... Minun puolestani tunkekoon hymynsä mihin haluaa... Hymyilen tai olen hymyilemättä. Olen löytänyt ne, jotka minusta aidosti välittävät ja se riittäköön. Piste. Rakkaus on kaunis sana ja asia, mutta valitettavasti siitä on tehty täysin rumaa tälläkin tavalla.

Vierailija

Miehen digikynä tässä; Minulle on harvoin flirttailtu, katseltu pitkään joskus, ehdotettu suoraan seksiä useasti. En ole erityisen hyvännäköinen tai muotoinen, persoonallinen korkeintaan. Seksiehdotuksiin on liitynyt myös vahva lisäkiihko siitä, että olen varattu. Sitä on kysytty ehdotuskeskustelun aikana. Vi**u miten ihania naisia. Oikein tulevia kunnon äitejä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miehen digikynä tässä; Minulle on harvoin flirttailtu, katseltu pitkään joskus, ehdotettu suoraan seksiä useasti. En ole erityisen hyvännäköinen tai muotoinen, persoonallinen korkeintaan. Seksiehdotuksiin on liitynyt myös vahva lisäkiihko siitä, että olen varattu. Sitä on kysytty ehdotuskeskustelun aikana. Vi**u miten ihania naisia. Oikein tulevia kunnon äitejä.

Tätä olen itsekin ihmetellyt. Silloin kun itselläni oli vielä sormus sormessa, niin tunnuin vähän yhtä sun toista kiinnostavan, mutta eron tultua ja sormuksen näin ollen häivyttyä sormesta en enää juuri ketään kiinnostakaan.. Mikä helvetti nykynaisia vaivaa? Sormus on onneksi tallella vielä, eli pitänee tulevaisuudessa heittää rooli päälle ja esittää varattua saadakseen seuraa.. (en ymmärrä)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat