Kommentit (10)

Vierailija

Hyi kamala miten inhottavaa yleistämistä. Näemmä naisetkin voivat olla sovinisteja. Kirjoittaja olettaa, että mies tulee aina ensin. Itselläni on viriilinä ja hyväkuntoisena miehenä ollut ongelmana enemmänkin se, että naiset eivät aina jaksa kyydissä, kun haluaisin pitkittää nautintoa ja nauttia rakastelusta mahdollisimman pitkään. Vain vähintään parin päivän tauon jälkeen laukeamisessa saattaa siemensyöksy tulla alle vartissa, muuten haluaisin aina mielellään naida vähintään puoli tuntia kerrallaan ja useassa asennossa vaihdellen rytmiä ja nopeutta ekä voimakkuutta. Terv. panomies 17/14 cm

Vierailija

Oman avomieheni kanssa ei ole tästä ollut ongelmaa. Lämmitellään yhdessä, ja hän pitää huolta että saan ainakin kerran, ja sitten hyvin nopeaan jälkeen päästää itsensä orgasmiin. Tässä vaiheessa olen itse yleensä vielä sen verran herkkänä että tulen samaan aikaan hänen kanssaan.
Pienellä harjoittelulla onnistuu hyvin.

Suihkulähde

Outo näkemys naisesta tekstissä! Naisellahan ei luonnollisesti ole mitään syytä "odotella"/pidätellä. Alkaa vain tulla, kun tulee. Ja toki myös miehen kanssa sitten yhdessäkin. Antoisinta on tietysti nautiskella moninkertaisesti. Ihme laskelmointiajatuksia ajoituksista!

setaxy

Olen aina ihmetellyt, mikä tässä yhtaikaisessa orkussa on niin ihmeellistä. Saatu vaimon kanssa kokea niitä satoja kertoja viimeisen 40 vuoden aikana. Jo nuorena pidin itsestään selvänä, että naista pitää lämmittää niin kauan esileikeillä, että alkaa huokailemaan ja olemaan valmis tulemaan. Sen jälkeen vasta aloitettu naiminen. Molemmat ollaan oltu sellaisika kerran ja kunnolla tulijoita, joten orkkujen ajoittamiset on ollu helppoja. Harvemmin on kumpiaan enää jaksanut toiselle kierroksella, kun on olut sen verran uupuneita rajusta tulemisesta. Se kun ei pelkästään ole ollut fyysistä vaan yhtä paljon henkistä tulemista. Nykyisin vanhempana on otettu varman päälle ja enimmäkseen nuollut ja sormettanut ensin orkun ja sitten vasta naitu. Hyvällä tuurilla vaimo tullut vielä toisenkin kerran.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat