Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Vastahan tuo haaveilil toisesta lapsesta..en ymmärrä mitä tuulihattujan nykyään ollaan ..Annan ex ?taitaa ola liian tavallinen niin sitä hurhadettiin soittajapoikaan ..ensin kerrotaan miten onnellisia ollan sitten suit sait menoksi ..vasta yksi muusikko oli kertomasa  telkkarissa kuinkan ennen tuli  pataa ja nyt on hyvä mies ja seuraavan kerran kun luin oli eronnut ja soittjapoika kainalossa..pienet  lapset harmittaa..no tää on tätä päivää,...maku menee mutta  menköön..en ymmärrä ..en vaan ymmärrä...

Vierailija

Joo, ihan samaa mieltä, ei voi ymmärtää tätä nykymenoa. Miksi pitää lapsi hankkia kun sitten ei kestä 'arkea'? Ihmetyttää myös se miten ihmisten tunteet muuttuu ihan suitsait tuosta vaan. 2-vuotias lapsi ja uusi mies jo kainalossa - vanha mies joutaa romukoppaan kun ei siitä ole 'vastusta' - oi aikoja, oi tapoja - ....  Yhtä suurta tunnetta pitäisi elämän näköjään olla iankaikkisesti eikä sen etsinnässä paina lapset eikä mitkään muutkaan hidasteet... kahden vuoden päästä sitten taas uuden ihmisen kanssa!

Vierailija

Se on nykyään niin kovin helppoa hankkia se avioero. - Jos alkaa toisen pärstä ärsyttämään ja kotileikit kyllästyttämään, niin otanpa eron.. ei kestä kuin puolivuotta, eikä tarvi selitellä sen kummemmin eron syitä, kenellekään. Tuli vaan mitta täyteen ja luulo, että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. En sitä sano, joskus ero voi olla helpotuskin jos on esim väkivaltaisuutta suhteessa.

Miettiä kuitenkin sopii, onko pelastus se, että hypätään suhteesta heti uuteen, olematta yksin ja miettimättä asioita? Kertooko se siitä, että ei pystytä olla yksin? Pitääkö aina lämmittäää uusi peti valmiiksi, ennen kuin voidaan vanha jättää?? Sietäisi hävetä. Mutta pettäjät kun eivät osaa kuvitella sitä, miltä petetystä tuntuu ja tätä tapahtuu yllättävän paljon.. hyvää kuvaa annatte nuoremmille sukupolville!

ÄLKÄÄ MENKÖ NAIMISIIN TAI ALKAKO PARISUHTEESEEN, MIKÄLI ETTE OLE VALMIITA SITOUTUMAAN TAI ÄLKÄÄ AINAKAAN HANKKIKO LAPSIA, ELLETTE SIEDÄ SITÄ ARKEA! LAPSI KÄRSII AINA EROSTA, OLI SE KUINKA ISO TAI PIENI!

Vierailija

Olen samaa mieltä. Liian helposti annetaan periksi.Lapset kärsii erosta. koettakaa hyvät ihmiset kestää toisianne ja rakastaa myötä ja vastamäessä.

Vierailija

Ei se pappi kysy että rakastatko vao tahdotko. Avioliitto ja rakastaminen on tahtomista, sitoutumista ja kykyä rakastaa ihmistä joka muuttuu ja vanhenee rinnalla.

Sitä en ymmärrä että ihmetellään miten lapsi muuttaakin arkea. Miten niin lapsi ei muuttaisi? Siinä vaiheessa viimeistään on alettava aikuiseksi. 

17 vuotta saman rakkaan kanssa, kohta 4 lasta ja ikää reilusti alle 40v. Vaihtaisin osan päivistä helpompiin, mutta elämä ei ole päivissä, hyvissä tai huonoissa vaan kokonaisuudessa ja hetkissä. Onpas epäselvää, mutta kumminkin:)

Vierailija

Huh onpa armottomia kommentteja,onko sitten nuoria untuvikkoja vielä?!Hienoa että ihminen löytää tärkeät asiat ja kyllä ne lapset kärsivät jos vanhemmat ovat pakosta yhdessä!kyllä se näin on,että ei elämä eikä ihmissuhteet ole musta valkoisia tai yksitotisia.Ihmiset tosiaan tekevät omia "sääntöjään" ja kahlitsevat toisiakin kurjuuteensa.Hienoa näin se on ,onni täytyy löytää itsestä ja ei ole yhtä oikeaa tapaa elää vaan hyvin hyvin monia tapoja!

Vierailija

En ymmärrä miksi tässä lehdessä niin ihaillaan ja jaksetaan ymmärtää eronneita ja laihduttajia. Tämä artikkeli oli jälleen varsinainen lukijakarkoitin.

Vierailija
Vierailija

Huh onpa armottomia kommentteja,onko sitten nuoria untuvikkoja vielä?!Hienoa että ihminen löytää tärkeät asiat ja kyllä ne lapset kärsivät jos vanhemmat ovat pakosta yhdessä!kyllä se näin on,että ei elämä eikä ihmissuhteet ole musta valkoisia tai yksitotisia.Ihmiset tosiaan tekevät omia "sääntöjään" ja kahlitsevat toisiakin kurjuuteensa.Hienoa näin se on ,onni täytyy löytää itsestä ja ei ole yhtä oikeaa tapaa elää vaan hyvin hyvin monia tapoja!

ei armottomia  vaan totisinta  totta ...nykyään kaikki erotkin jopa retotiikaltaan on   pompelia milloin ollan masentuineita milloin koulukiusattuja  milloin arki yllättää voi ei..totuus on se et vieras kiinnostaa petetään ja jätetään minä minä minä olen napa ja minä teen mitä lystään ällöttävin piirre   on ettei sanota totuutta vaan varjotaan se milloin milläkin syyllä..eli vieraissa on käyty ja hyväksi havaittu ei kiinnosta enää lapsiperheen arki vaan muut asiat ..näin se vaan on....turha yrittää kiertää totuutta..

Vierailija
Vierailija
Vierailija

ei armottomia  vaan totisinta  totta ...nykyään kaikki erotkin jopa retotiikaltaan on   pompelia milloin ollan masentuineita milloin koulukiusattuja  milloin arki yllättää voi ei..totuus on se et vieras kiinnostaa petetään ja jätetään minä minä minä olen napa ja minä teen mitä lystään ällöttävin piirre   on ettei sanota totuutta vaan varjotaan se milloin milläkin syyllä..eli vieraissa on käyty ja hyväksi havaittu ei kiinnosta enää lapsiperheen arki vaan muut asiat ..näin se vaan on....turha yrittää kiertää totuutta..

ai niin anna sanoi ettei kukan tee toista onnelliseksi ..annaseni LAPSET tekevät onnelliseksi ainakin minut..

Vierailija

Koko juttu antoi kyllä Annasta hyvin negatiivisen kuvan. 

Myös se, miten hän sanoo "hölmistyneensä"  työssään ja harrastavansa akateemisten kavereidensa kanssa "aivoja hierovaa keskustelua".

Aikunen  nainenko?Tuskinpa. Wanna-be älykkö joka kuvitteli antavansa kovinkin syvällisen haastattelun mutta joka kyllä sai neidon näyttämään kaikkea muuta kuin älykkäältä.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Ja se ainoa totuus on se sinun armoton totuutesi?!Onneksi ei näin ole!Olen lukenut että suomalaiset ovat hyvin vihamielistä porukkaa,ainakin täällä on hyvin vihamielisiä kommentteja.Kyllä sinäkin ja monet kirjoittajat vaikuttavat hyvin onnettomilta tyypeiltä!Elä ja anna toisten elää!

Vierailija

Luin lehdestä koko haastattelun ja ensimmäinen ajatus oli, että onpa hänestä tullut erittäin pinnallinen ihminen. Ei äitiyttä pääse pakoon tai voi sivuuttaa. Ero on aina ikävä asia. Ja ilmeisesti Anna ei myöskään kestä kritiikkiä muilta, koska sanoi valikoivansa mitä kenellekin puhuu.

No tsemppiä ja kaikkea hyvää nyt hänelle, tämän selvästi kolmenkympin kriisin keskelle, vaikkakin jutut tuntuivat aivan parikymppisen suusta tulevan. 

Vierailija

Onkohan Anna kuullut kiintymyssuhdeteoriasta? Siihen hänen kannatttaisi todellakin tutustua, jos hän kuvittelee että "elämän ei tarvitse äitiyden vuoksi hirveästi muuttua". Ei lasta voi ja saa todellakaan ottaa kaikkeen mukaan ja kyllä alle 3-vuotiaalle lapselle äidin tulisi suoda enemmän aikaa kuin satunaiset arki-illat. Tosin tämähän on vain haastattelu ja hän itse tietää parhaiten miten asiat ovat mutta totuus on se, että lapsen psyykeen kannalta äidin pitäisi olla turvallisesti läsnä lapsen elämässä. Aikuiset sitten saavat keskenään tehdä mitä haluavat, jokainen terve ihminen kuitenkin pitää huolta lapsen oikeuksista !!!

Vierailija

Naurettavaa yrittää verhota "Elämänmuutokseksi" sitä, että pettää miestään keikkamatkalla ja satuttaa ihmisiä. Itsekkääksi muuttunut akka, jota ei kyllä halua enää kuunnella. Sitten vielä yrittää tuputtaa ihmisille tässä jutussa sitä, että asiasta suuttuneet eivät vain itse uskalla tehdä tällaisia ratkaisuja omassa elämässään. Joku "fiksu" hänelle tuon kertonut taatusti...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat