Kommentit (2)

Vierailija

Voi, voi miten surullisia ihmiskohtaloita....eiko noita hirvioita saada kiven sisaan, ettei koko perheen tarvitsisi karsia koko loppu elamaansa!                                                              Mina en oikeesti pysty ymmartamaan Suomen lainsaaantoa...kaikkialla on vapaalla vaan laakepurkki kateen annettuna  ja toivotettu parasta.
Ymmarran kylla, etta hoidot ovat kalliita, muutei kai toisten hengellakaan saa ja voi leikkia!!!!!

Toivon kaikkea parasta kaikille naille edella mainituille ja varmaan tuhansille muille karsiville!

Vierailija

Kerrankin joku järkevä juttu lehdessä. Ja hienoa että tapauksessa oli suomalainen nainen. Suomessa moni nainen saa turpaansa. Minua vainottiin myös vuosikaupalla, poliisit, -eikä kukaan ottanut asiaa todeksi. Kärsin edelleen sen jälkiseurauksista.. Uskallus luottaa ihmisiin on tosiaan mennyt, eikä se varmaan koskaan palaa. Rahalla kiristämistä, väkivaltaa, uhkailua lapsia kohtaan..mitä kaikkea. Olen hengissä-mutten elossa, turvataloja ei minulla ollut. Pelkään -vieläkin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat