Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Na-clothing

Suomalainen nettivaatekauppa josta löytyy hiukan erilaisempia xl vaatteita, suosittelen muillekkin. Itse tilasin ja yllätyin erittäin nopeaa toimitusaikaa sekä suhteellisen edullisia hintoja. Kauppa toimii osoitteessa: www.na-clothing.com

Vierailija

K & Q Trading. Kotimainen verkkokauppa (toimii kummallakin kotimaisella kielellä). Valikoimassa myös kauniita juhlamekkoja XL kooissa, kohtuuhintaan sanoisin. Osoitteessa: www.kq.fi

Vierailija

Loistavia linkkejä loistaviin kauppoihin kerta kaikkiaan, kiitos! Mikäli etsitte kenkiä, suosittelen Spartoo.fi-nimistä nettikauppaa. Itse olen ainakin löytänyt bootsit ja saappaat isossa koossa, joita ei ole muualla ollut tarjolla.

Vierailija

Amerikkalainen ''LandsEnd.com'' on myöskin hyvä ostospaikka kun heillä on ale.  Olen löytänyt heiltä paljon XL puseroita, toppeja, ja jakkuja.... sekä myöskin ihania lakanoita, huopia, untuva täkin, etc.  Usein alet ovat USAn merkkipäivien aikana, siis heinäkuun 4:s, Thanksgiving, Columbus Day, Labor Day, jne...

ale-shoppailija

Itse käytän nykyään vaan spot-a-shop.fi:tä. Yritän ostaa kaikki vaatteeni aina alesta ja toi sivusto kokoaa eri verkkokauppojen ale-tuotteet samaan paikkaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat