Mites läppäri?

Vierailija

Poikkeuksetta melkein jokainen ottaa matkalle mukaansa kameran ja matkapuhelimen. Mutta entä miten on läppärin laita, lähteekö se mukaan vai jääkö kotiin? Tarkoitan lomamatkoja, työmatkat ovat asia erikseen.

Viimeisimmällä lomamatkalla vieressäni istunut aikuinen mies kaivoi läppärin esiin ja pelaili pelejä Helsinkiin asti. Itse en lomallani internettiä kaipaa, nettikahvilatkin jätän osaltani väliin.

Salasanansa unohtanut Pelakuu.

Kommentit (3)

Vierailija

Meillä (viisihenkinen perhe) oli Ranskan matkalla mukana kaksi läppäriä, yksi miniläppäri ja yksi Ipad. Nuoriso oli ladannut nettitikuille ohjelmiaan, joita sitten lennoilla katselivat. Ja itsekin tykkään lomallakin lukea uutisia ja tutkia paikallista tarjontaa.

Vierailija

Meillä oli malesialaisten ryhmä pitkillä bussikiertoretkillä Montenegrossa ja Bosniassa, osa pelasi kaikki matkat verhot suljettuina, että näkivät iPadinsa ;(  Miksi sitten matkailla?

Itseä kiehtoo se,että nykyään voi ladata matkakirjat ja kartat etc minipadille mukaan, mutta läppäriä en taatusti kanna mukana lomamatkoilla, siinä on tarpeeksi kannettavaa työreissuilla. Alkaa vielä lomatkin muistuttamaan työtä ;) Kun lähden reissuun, paneudun satasella maisemiin, nähtävyyksiin ja kulttuuriin, eipä siihen nettiä kaivata eikä ennätäkään. Jos jää luppoaikaa vaikka lentokentillä, kaivan pokkarin väskystä, oikea kirja on aina paras!

Maikki

Vierailija

Olen harkinnut miniläppärin hankintaa blogin/facebook päivitysten tekemistä varten... mutta toistaiseksi nettikahviloita yms. on löytynyt, jos nettiä olen kaivannut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat