Kommentit (10)

Vierailija

Ei kuulkaas, voimanaiseksi ei olla matkalla jos palloillaan neljän kilon kuulan kanssa, eikä sillä myöskään "lihakset timmiydy".

Eikä hosuminen tee treenistä ns. tehokkaampaa. Tehokkuus = saavutetaan vähemmällä enemmän.

Tehokkaammaksi nämä liikkeet muuttuvat jos lisätään kuormaa. Termit edes kuntoon, pliis.

Vierailija

Ihana treeni!

Kolme viikkoa olen tehnyt kolmesti viikossa ja ihmetellyt kun tulokset ovat jo selvästi nähtävillä. :) Eilen luin jutun uudelleen läpi ja huomasin että yhden käden liikkeitä olisi pitänyt tehdä se 30 sek. Minähän olen vääntänyt kaikkia sen minuutin =D

Ja todellakin neljä kiloa riittää! Mulla on hauikset!! =o)

Vierailija

[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 03:45"]

Ainoastaan liike nro 2 on OIKEA kahvakuulaliike (kahvakuula on lajina Suomen painonnostoliiton alainen), kaikki muut voi tehdä vaikka mehukanisterin kanssa.
http://www.youtube.com/watch?v=DACUfs9gKUQ&feature=youtu.be

Mikä väli sillä on, mikä on OIKEA kahvakuulaliike? Eihän kahvakuulakaan ole alunperin kuntoiluväline, vaan viljan vastapaino. Liikuntamenetelmät ja välineet vaihtuvat. Oleellisinta on, että ihmiset yleensä harjoittavat kroppaansa, ja tietysti sellaiselle tavalla, että se ei ole keholle vahingoksi. Tässä artikkelissa oli tuskin kyse voimailusta, vaan pikemminkin arkisen hyvinvoinnin lisäämisestä pienellä liikunnan lisäyksellä.

Vierailija

Takana kolme raskautta ja synnytystä ja muutama kotiäitivuosi pelkillä vaunulenkeillä.

Aloin tätä treeniä tekemään 2 kertaa viikossa, ja vain yhden kerran sarjan läpi. Nyt 1,5 kuukauden jälkeen on ilo huomata, miten lihakset on alkaneet löytyä uudelleen ja kaveri kehui, että "sää oot selvästi timmiintynyt".... Ja mikä ihaninta, nyt jaksan tehdä jo sarjan kahteen kertaan! Ehkä tässä keväällä päästään kolmen sarjaankin.

Hiljaa hyvä tulee...

Vierailija

Hei,

iPadille ja Android-tableteille löytyy hyvä ohjelma josta löytyy kymmenittäin kahvakuulaliikkeitä. Lisäksi ohjelmasta löytyy käsipainoliikkeitä, valmiita harjoitteluohjelmia ja voit luoda myös treeniohjelman itse.

Beefcake3D löytyy AppStoresta iPadille osoitteesta:

https://itunes.apple.com/fi/app/beefcake3d/id778897281?mt=8

Ja Androidille osoitteesta:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kickjazz.beefcake3d

Kyl mä tiedän nää jutut

"Ainoastaan liike nro 2 on OIKEA kahvakuulaliike (kahvakuula on lajina Suomen painonnostoliiton alainen), kaikki muut voi tehdä vaikka mehukanisterin kanssa.
http://www.youtube.com/watch?v=DACUfs9gKUQ&feature=youtu.be "

Kyllähän näistä jokainen liike on kahvakuulaliike, jos ne on niin nimetty. Aivan turhaa saivartelua. O tempora! O mores! 

Monet naiset ovat treenanneet kahvakuulaa kantamalla kaupasta kassikaupalla ruokaa kotiin ja nostamalla vielä ruuat jääkaappiin, kyllä sekin treenistä käy, maitotölkeilläkin. ;)

Itse teen 8 kilon kahvakuulalla, koska sitä PT suositteli, ja siitä selkänikin tykkää.

Tämä juttu on hyvä, koska se on innostanut ihmisiä treenaamaan. Negatiivisille mielipiteille ei paljon kannata painoa panna, ei kuulan vertaa. Jokaisella palstalla on oma besserwisserinsä. Sillä aikaa muut treenaa. =)

Ylämummi

Voi hyvää päivää !! Että pitää olla tiukkapipoinen 😤, antakaa nyt meidän tavallisten tallaajien nauttia näistä hyvistä ohjeista ja kuntoilla hikipanta löysällä kiinnittämättä tälläisiin nimi ym. sivuseikkoihin sen enempää huomiota 🏋️‍♀️🤸‍♂️. LIIKUNNAN PITÄÄ OLLA HAUSKAA😅🤣😂😁

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat