Gambia

Vierailija

Olemme ystäväni kanssa ihan naisporukassa lähdössä Gambiaan lomailemaan.Uintia,laiskottelua,hyvä kirja mukaan ja ehkä perehdymme myöskin maan kulttuuriin jne.  Miesseuraa emme etsi.

Kuulisimme mielellämme muiden kokemuksia.

Kommentit (5)

Vierailija

Gambiassa voitte nauttia täysin siemauksin auringosta, paikka on hintatasoltaan edullinen, rannalla on hyvät hotellit, ihmiset ovat aidosti ystävällisiä. Ympäristöön voi halutessaan tehdä pyöräretkiä ja Fajara Clubilla on tenniskenttä. Voit halutessasi piipahtaa naapurimaassa Senegalissa.

Kololissa ja Kotussa on ravintoloita joissa kalaruuat ovat edullisia, muistakaa tilata Cikken Yassaa !

Iltaa voi viettää paikallisissa pikku baareissa, kahviloissa ja diskoissa, myös hotellit tarjoavat iltaviihdettä.

Toivotan teille viihtyisää matkaa !

Vierailija

Kiitämme asiallisista vastauksista.

Urheilullisina tyttöinä pelaamme varmasti tennistä,kiitos vinkistä :)

Myös Senegalin reissu kiinnostaa kovasti,valitsimmekin sen jo ohjelmistoomme :)

Luulen,että meille tulee mukava matka ja saamme nauttia auringon lisäksi monista mukavista asioista ( mm.hyvä ruoka).

Ja epäilijöille kerrottakoon... Olen jo aikaisemmin "oppinut" torjumaan aika hyvin näitä mustia poikia :)  En olisi lainkaan huolissani ;)

Vierailija

Matkustan usein yksin. Yhdelläkään matkalla en ole seksiä ostanut enkä harrastanut, mielenkiintoni kohdistuvat ihan muihin asioihin: kulttuuriin, nähtävyyksiin, tapahtumiin ja rentoon lomailuun. Gambia on ollut yksi vaihtoehtoni ensi talven matkakseni. Tansaniassa olen käynyt, ja ihastuin sillä reissullani Afrikkaan.

Vierailija

Olen käynyt Gambiassa muutama vuosi sitten. Olin mieheni ja yhden tuttavapariskunnan kanssa. Kyllähän siellä niitä naisia pyörii joikaisesta euroopan maasta, mutta ei se kyllä minun matkaani millään tavalla häirinnyt. Mitään epäasiallista en nähnyt. Mutta näin paljon mukavaa, kivoja ihmisiä, iloisia kasvoja, Senegalissa kävimme ja paikallisilla toreilla ja kaupunkikierrolla, teimme myös jokiristeilyn ja kaikki nämä paikallisoppaan kanssa. Paikallisopas tarjosi palvelujaan paljon halvemmalla, kuin matkanjärjestäjä ja hänen matkaansa kuului mm. kylmät juomat, joihinkin retkiin jopa lounas. Olimme tyytyväisiä ja nautimme lomastamme. Ravintolatarjonnasta: yksi muistuu mieleen ylitse muiden se oli Libanolilainen ravintola.

Arja

Vierailija

Hei !

Milloin olet menossa... kesäkuussa ...
Olen menossa kesäkuun lopussa.
Olisin mielelläni mukaasi.
Millä lentoyhtiöllä käytät, en ole vielä ostanut lentoliput
mutta tekee sen tällä viikolla.
Haluaisin lentää jonkun kanssa hyvin,
se tuntuu turvallisempaa.
Gambiassa odota minun tuttuja ihmisiä
Kiitos kun vastaat !