Ottakaa kantaa tähän faktaan :)

Vierailija

Onko naisissa mitään hyödyllistä yhteiskunnalle synnyttämisen lisäksi? Naiset ovat melkein kaikissa asioissa miehiä huonompia ja en ole keksinyt vielä mitään osa-alueita missä he olisivat parempia. Mm. seuraavissa naiset ovat huonompia:

>fyysisesti heikompia
>psyykkisesti ailahtelevia
>ajattelevat useammin tunteellisesti eivätkä kykene rationaaliseen päätöksentekoon
>melkein kaikki tieteen saavutukset ovat miesten
>auktoriteettiuskovaisempia
>petollisempia
>puukottavat selkään ja peläävät ihme suhdepelejä
>materialistisempia ja himoitsevat kaikkea turhaa krääsää
>pinnallisempia

Jos evoluutio olisi toiminut paremmin, niin ei olisi naisia, vaan kahdenlaisia miehiä: mulkullisia ja pillullisia.

Kommentit (9)

Vierailija

anteeksi nyt vaan mutta olen aika monessa asiassa toista mieltä,lueppas esim.uusimmasta me naisista:yksin äidiksi!siinä sitä päätöstä esimerkiksi.mielestäni miehistä löytyy myös kuvaamiasi piirteitä,ja pieniä ja heikkoja miehiä on...en ole koskaan nähnyt taikka kuullut miestä joka pesueensa ohessa pitää kotinsa kunnossa,laittaa ruokaa(käy penskojen kanssa eka kaupassa hakemassa tarvikkeet),työskentelee,on koulutettu,urheilee ja pitää kroppansa kunnossa,pääsee myös tuulettumaan ilman narinoita,hoitaa parisuhteensa suhdekiemurat...yms.että näin!mikäs sulla sitte mättää?

Vierailija
Vierailija

laittaa ruokaa (käy penskojen kanssa eka kaupassa hakemassa tarvikkeet) työskentelee,on koulutettu,urheilee ja pitää kroppansa kunnossa,pääsee myös tuulettumaan ilman narinoita,hoitaa parisuhteensa suhdekiemurat...yms.

Väitätkö tosissasi että vain nainen pystyy näihin?

Vierailija

Yhdyn ylempään kommenttiin, miksi naiset luulevat vain osaavansa nämä asiat, on maailmassa useita satoja tuhansia YH-isiä jotka hoitavat asiansa paremmin kuin suuri osa YH-äideistä. Useampi YH-äiti on juoppo/narkkari. YH-isät ovat usein huolehtivaisia yms.

Vierailija

Mies  on muuten ihan tyydyttävä  kumppani, joskus kyllä alle keskitason. Alituinen toisten naisten kyttääminen, pettäminen ja juopottelu ovat asioita, jotka voi antaa anteeksi, joskus. Mutta tyhmyys  Ja toisen aliarvioiminen on aina rangaistavaa.  Omakin mies sai lähteä kävelemään aikoinaan  näiden seikkojen vuoksi.   Massiivinen ego ei tuo leipää pöytään eikä maksa laskuja.  Tarvitaan jotain korvien välissä.

Vierailija

Ketjun aloittaja kuuluu näihin kahdenlaisiin miehiin eli vittumaisiin mulkkuihin :D. Varmaan jäi saamatta pillua ja kumppani tajus lähteä parempien miesten matkaan kun pitää tulla tänne trollaamaan.

Vierailija
Vierailija

Ketjun aloittaja kuuluu näihin kahdenlaisiin miehiin eli vittumaisiin mulkkuihin :D. Varmaan jäi saamatta pillua ja kumppani tajus lähteä parempien miesten matkaan kun pitää tulla tänne trollaamaan.

"ketjun aloittaja kuuluu näihin kahdenlaisiin miehiin eli vittumaisiin mulkkuihin :D." kyllä tämä lause on täysin järkevä ja asiaankuuluva.

"Varmaan jäi saamatta pillua" jotenkin arvasin tämän tulevan esiin. Kyllä olen ollut sukupuoliyhdynnässä, useasti ja usean eri naisen kanssa (en tosin samaan aikaan). Ja ei en ole ketjun aloittaja vaan henkilö joka kirjoitti ylemmän asian YH-isistä ja äideistä.

Vielä tähän loppuun että en "trollaa" tai mitään sen suuntaista, minun naiskuvani on erittäin samanlainen kuin ketjun aloittajalla (kirjoituksen perusteella). Voitte yrittää kääntää pääni jos teillä on faktoja lyödä tiskiin mitkä kumoavat aloituspostauksessa olevat väitteet

Vierailija

Luin tämän ekan kerran enkä minäkään oikein tiennyt mitä sanoa.. Tuolta listasta vois ottaa muutaman kohdan pois joita nyt ei voi huonommiksi ominaisuuksiksi laittaa, ne ovat vain erilaisia ominaisuuksia. Muutenkin joku pinnallisuus, eikö aloittaja ole ikinä tavannut pinnallista miestä, ja miten pinnallisuus nyt liittyy mitenkään huonoihin ominaisuuksiin? Naiset on huonompia ku ne tykkää näyttää nätiltä? Fyysinen vahvuus, miksi naisten edes pitäisi sitten olla yhtä vahvoja? "pelaavat ihme suhdepelejä" on melko tapauskohtaista. Minä toivon että tämä on vaan huono trolli, mutta en toisaalta ole niin tyhmä että väittäisin ettei tällaisia miehiä ole olemassa. On toki naisiakin jotka halveksii miehiä, minä itse lähinnä tykkään että on kahta erilaista sorttia :) jos täällä olisi pelkkiä miehiä niin te ajaisitte kännissä toistenne yli, koska siinä on yksi asia missä miehet on huonompia ku naiset.. vai hetkinen, eikun siinäkin te olette parempia! :D joo ei me heikot naiset voida voittaa tätä taistelua..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat