Mieluisin matkakohteenne

Vierailija

Mikä on ollut mieluisin matkakohde ja miksi ? Mihin haluaisitte matkustaa aina uudelleen ? Minulla on jäänyt mieleen Kiina, Egypti, Intia, Kuuba ja Japani. Kaikkiin edellisiin haluaisin matkustaa uudelleen. Mukavia lepolomia olen viettänyt lähempänäkin  mutta jostain syystä mainitut kohteet viehättivät eniten.

Miten teillä, onko erityisesti mieleen jääneitä maita joihin tahtoisitte matkustaa uudelleen ?

Kuunlilja

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Kuule Pirkko, anna olla jo. Tämä palstasi alkaa olla jo niin väsynyt ettei kukaan enää jaksa.

Lopetetaan koko matkailupalsta ja keskitytään Me Naisiin.

Vierailija

Ei missään tapauksessa lopeteta ! Siinä tapauksessa menisivät kaikki mielipiteet/kommentit vuosien ajalta"ketuille", ja sitähän emme hyväksy ! Toivomme ja odotamme että tämä matkakeskustelu palaisi takaisin entiseen malliin, Matkaopas- lehden sivuille.

Kuunliljalle vastaan, mieluisin kohde Islanti, niin erilainen ja kiehtova !

Kesän lapsi

Tapahtumia seurannut

Vierailija

Jokaisella on näin alkukesällä kaikenlaista touhua, puutarhahommia ja kesämökin siivousta talven jäljiltä. Eihän kiireisen ajan takia tarvitse näitä sivuja lopettaa, siinä olen edellisen kanssa samaa mieltä. Kesän jälkeen tulee taas syksy aivan takuuvarmasti, silloin näitä sivuja luetaan ja tänne kirjoitetaan.

Toivoisin minäkin että palaisimme entiseen, pois Me Naiser sivuilta MatkaOpas lehden tutuille sivuille.

Mitä tulee varsinaiseen kysymykseen niin minä tykkäsin kovasti Pekingistä, kaikki tietävät mitä erikoisuuksia sieltä löytyy !

Maria A

Vierailija

Kahden edellisen kanssa samaa mieltä, takaisin entiseen ! Minulla on  mieluinen kohde aina odottamassa talven pakkasten varalta, Marbella ! Paikka on viihtyisä ja siisti verrattuna esim. Fuengirolaan. Kymmeniä kertoja olen istunut Alamedan puistossa ja kuunnellut lintujen laulua.

Miksi ei voida siirtyä takaisin tutuille Matkaopas-lehden sivuille ? Mikä estää, toivomme vastausta Matkaopas lehden taholta.

Entisessä mukana ollut vanha vaari

Vierailija

Jatkoksi edelliseen, me vanhat miehet emme ole kovasti kiinnostuneita "kesän eka hameesta" jonkalaiset otsikot lyövät silmille täällä Me Naiset sivuilla ! Me miehetkin haluamme keskustella matkailusta, mutta vain Matkaoppaan entisillä sivuilla.

Edelleen vaari

Vierailija
Vierailija

Kahden edellisen kanssa samaa mieltä, takaisin entiseen ! Minulla on  mieluinen kohde aina odottamassa talven pakkasten varalta, Marbella ! Paikka on viihtyisä ja siisti verrattuna esim. Fuengirolaan. Kymmeniä kertoja olen istunut Alamedan puistossa ja kuunnellut lintujen laulua.

Moni muu kyllä on eri mieltä ja moni paikallinenkin paennut jo Marbellasta Fuengirolaan. Marbella kun täynnä varkaita ja kaduilla lorvehtivia tummia miehiä. Ryöstöt lisääntyneet rajusti.

Vierailija

Edellinen on täysin hakoteillä moittiessaan Marbellaa. Jokainen joka vähänkin tuntee Aurinkorannikkoa tietää että Marbella on rannikon korkeatasoisin kohde. Minäkin olen viettänyt siellä monta talvea enkä ole törmännyt varkaisiin enkä mustiin miehiin.

Fuengirolassa sensijaan on ns. räkäläbaareja joissa tietyn lajin suomalaiset näyttävät viihtyvän hyvin, Örvellys kuuluu kadulle asti ! Hintatason vertailussa luulisi jo tulevan selväksi kohteiden taso. Tietoa kehiin, Please!

Risto

Vierailija
Vierailija

Edellinen on täysin hakoteillä moittiessaan Marbellaa. Jokainen joka vähänkin tuntee Aurinkorannikkoa tietää että Marbella on rannikon korkeatasoisin kohde. Minäkin olen viettänyt siellä monta talvea enkä ole törmännyt varkaisiin enkä mustiin miehiin.

Fuengirolassa sensijaan on ns. räkäläbaareja joissa tietyn lajin suomalaiset näyttävät viihtyvän hyvin, Örvellys kuuluu kadulle asti ! Hintatason vertailussa luulisi jo tulevan selväksi kohteiden taso. Tietoa kehiin, Please!

Risto

Elät vahvasti menneessä ajassa. Marbella oli 90-luvulla tasokas paikka mutta kaikki haluaa sieltä pois koska rikollisuus räjähtänyt kasvuun ja kaduilla notkuu laittomia siirtolaisia.

Ei siellä enää viihdy kuin suomalaiset jotka luulee että se on jotenkin fiini paikka mutta herääpä jo todellisuuteen. Kojokin ryöstettiin Marbellassa:

http://www.iltalehti.fi/viihde/2013051817030884_vi.shtml

Luulet jotenkin olevasi muita parempi kun käyt oikein Marbellassa ;)

Jopa Miljonääriäidit muutti siitä räkälästä pois jo.

Vierailija

En luule mitään vaan tiedän, ja tietoni on talvelta - 13, parasta varmaankin on että pidämme molemmat omat mielipiteemme. Minä tykkään Matbellasta, sinä taas Fuengirolasta.

Sopisiko näin ?

Risto

Vierailija

En minä sanonut Fuengirolasta pitäväni vaikka siihen niin kovasti tartuitkin ;) Moni marbellalainen vain on muuttanut juuri Fuengirolaan joka sekin on nykyään parempi paikka.

Itse pidän muuten Benalmadenasta ;)

Vierailija

Ei sovi koska jos olet lukutaitoinen niin en ole sanonut tykkääväni Fuengirolasta ;) Sanoin että sinne marbellalaiset suurin joukoin nykyään pakenevat. Itse tykkään Benalmadenasta ;)

Vierailija

Minä tykkään Tokiosta ja muistakin Japanin kaupungeista, luotijunalla matka sujuu nopeasti ja viihtyisästi kaupungista toiseen. Tiheään asutussa maassa on pystytty säilyttämään kauniita puistoja ja vanhat temppelialueet on pidetty kunnossa.

Voisin kertoa pitkät, ja hauskatkin tapahtumat matkoiltani Japanista.

Mathias R

Vierailija

Itävalta (tarkemmin sanottuna Tiroli) ja Andorra ovat minulle mieluisimmat paikat missä olen tähän mennessä käynyt. Ilmasto ym juuri sopiva tällaiselle joka ei pysty auringossa juuri olemaan eikä muutenkaan välitä löhöilystä rannoilla. Näihin menisin uudestaankin, vaikka normaalisti tykkään aina nähdä uusia maita ja uusia paikkoja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat