Kicksejä seksihuudoista!

Vierailija

Asun kerrostalossa. Miksi jotkut naiset huutavat seksin aikana kuin mielisairaat? Ihan naapurina, kun olen, niin olen hämilläni. Mikä idea on herättää koko talo, kun tulee esim. baarista yöllä tai milloin vain? Saako tämä seksiaktin aikana voimakkaasti huutava nainen lisäkicksejä siitä, että muut joutuvat kuuntelemaan tahtomattaan ja heräävät yöllä hänen meuhkaamisensa takia! Onko hän vain niin itsekäs ja tyhmä, suorastaan idiootti, ettei ymmärrä mitä tekee! Ei mitään rajaa. Onko idiotismi muodissa? Onko tuollaisella seksin aikana huutavalla naisella ylimitoitettu plusplus-itsetunto vai onko hän täysin itsetunnoton vai täysin välinpitämätön?  Eikö naisilla ole aivoja? Vai onko aivot joutu skumpalla epäkuntoon? Kohtuutonta ja täysin asiatonta herättää omalla pöljyydellään koko talo! Tyhmät eivät kykene edes tajuamaan, mitä tarkoittaa hävetä.

Kommentit (4)

Vierailija

Sorry, can't help it! Eli joillakin meillä naisilla vaan on sellainen tapa, jota ei pysty oikein estämäänkään. Sitä ei välttämättä edes sillä hetkellä huomaa ja kyllä, jälkeenpäin hävettääkin, mutta ei voi mitään. Ja toisaalta: sellaista kerrostalossa on: joskus herää seksiääniin, vauvan itkuun, naapuripariskunnan riitelyyn, yksin jätetyn koiran haukuntaan, bileisiin tai jääkiekkopelin katsontaan. Jos kaikesta ahdistuu, on fiksumpaa muuttaa maalle.

Vierailija

Se on tosi itsekästä ja ällöttävää; itse asun kouluikäisen tyttäreni kanssa sellaisten naapureiden alakerrassa, jotka huutavat ja voihkivat. On ÄLLÖTTÄVÄÄ syödä ruokapöydässä kun PÄIVÄLLÄKIN joutuu tällaista todistamaan; mitä luulette koululaiseni ajattelevan; hänen lapsuusmuistonsa ovat sitten toisten voihkintaa voi elämä.. onneksi muutetaan pois pian. Tällaisesta voi, hyvät ihmiset, tehdä VALITUKSEN!! häätö naapureille.

Vierailija
Vierailija

Asun kerrostalossa. Miksi jotkut naiset huutavat seksin aikana kuin mielisairaat? Ihan naapurina, kun olen, niin olen hämilläni. Mikä idea on herättää koko talo, kun tulee esim. baarista yöllä tai milloin vain? Saako tämä seksiaktin aikana voimakkaasti huutava nainen lisäkicksejä siitä, että muut joutuvat kuuntelemaan tahtomattaan ja heräävät yöllä hänen meuhkaamisensa takia! Onko hän vain niin itsekäs ja tyhmä, suorastaan idiootti, ettei ymmärrä mitä tekee! Ei mitään rajaa. Onko idiotismi muodissa? Onko tuollaisella seksin aikana huutavalla naisella ylimitoitettu plusplus-itsetunto vai onko hän täysin itsetunnoton vai täysin välinpitämätön?  Eikö naisilla ole aivoja? Vai onko aivot joutu skumpalla epäkuntoon? Kohtuutonta ja täysin asiatonta herättää omalla pöljyydellään koko talo! Tyhmät eivät kykene edes tajuamaan, mitä tarkoittaa hävetä.

Jep. Itse käytän silikonisia korvatulppia, ettei tarvitse kuunnella moista älinää. Älä syytä missään nimessä toisten itsekkyydestä, välinptämättömyydestä ja tyhmyydestä itseäsi. Sillä on ongelma, joka ei ymmärrä, että kerrostalossa asuu muitakin ihmisiä kuin hän ja hänen partnerinsa. Joillekin seksi on ihmeellinen asia ja ehkä tärkein juttu koko maailmassa. Heikolla pohjalla mennään. Eikö se ole hyvä, että jonkun naisen itsetunto nousee edes sillä tavoin, että huutaa aktiensa aikana. Miten sitä itsetuntoa muuten saisi. Ei ainakaan ilmaiseksi. Miehiä kannattaa vaihtaa kuin sukkia ja silloin se itsetunto kohenee ihan varmasti. Nimimimerkki kokemusta on.

Vierailija
Vierailija

Sorry, can't help it! Eli joillakin meillä naisilla vaan on sellainen tapa, jota ei pysty oikein estämäänkään. Sitä ei välttämättä edes sillä hetkellä huomaa ja kyllä, jälkeenpäin hävettääkin, mutta ei voi mitään. Ja toisaalta: sellaista kerrostalossa on: joskus herää seksiääniin, vauvan itkuun, naapuripariskunnan riitelyyn, yksin jätetyn koiran haukuntaan, bileisiin tai jääkiekkopelin katsontaan. Jos kaikesta ahdistuu, on fiksumpaa muuttaa maalle.

Kyse ei ole ahdistumisesta. Ehkä seksirääkyjän kohdalla on kyse ahdistuksen lievittämisestä voihkimalla. Naapureita ei kiinnosta toisten ongelmat. Kotirauhan rikkominen ei ole mikään pikkujuttu. Vaikka englannin puhujalle ja suppean sanavaraston omaavalle ehkä onkin. Katso peiliin: ketä siellä ahdistaa?

Ei osaa hävetä ja sitten selittelee, kun hupsis tajuaa, että ai maailmassa on muitakin kuin minä. Ai onko, enpä huomannutkaan. Ehkä ne silmät joskus aukeaa ja korvat alkaa toimia, kun sattuu kunnon rääkyjä naapuriksi.

Hyvät käytöstavat eivät ole ilmaisia ja ns. helppoja. Se, että osaa ja kykenee ajattelemaan muitakin kuin itseään ei ole itsestäänselvää. Jotkut eivät kykene siihen koskaan. Ei edes maalle muutto auta asiaan. Eikä englannin perussanaston suppea hallintakyky.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat