Hääkuvien teettäminen?

Seuraa 
Liittynyt1.5.2013

Moikka, toivottavasti joku osaisi auttaa joka olisi tehnyt ennen tällaista. Eli, palkattiin kuvaaja häihin ja ottikin hienoja kuvia, jotka meillä nyt on CDllä. Ei olla vielä lähdetty teettämään paperille missään kun piti miettiä kuinka paljon niitä halutaan ja mitä kaikki teetetään, niitä kun on aika monta!

Mietin vaan että pitäisikö mielummin teettää yksittäisiä kuvia, vai mielummin semmosia pieniä kirjasia/albumeita joita lähettelis sukulaisille ja tuttaville? lähinnä tulee se raha vastaan tässä, voin kyllä maksaa jonkun verran mutten liikaa. Ja meillä on sukulaisia ja tuttavia jotka kaikki kyselly kuvia ihan hirveesti! Eli apu olisi tarpeen, kaikki neuvot tervetulleita!
kiitos jo etukäteen! :)

Kommentit (4)

Vierailija

Voisitko ajatella että tekisitte nettiin sivun, johon lataisitte hääkuvia ja joista sukulaiset voivat niitä sitten käydä ihailemassa ja lataamassa itselleen? Yksittäisiä kuvia voi sitten halvemmalla teettää kiitoskortteihin ja vastaaviin. 

Mayyou
Seuraa 
Liittynyt1.5.2013

Toihan on hyvä idea! Miksen ite keksinyt :D Tosin sen pitäisi ehkä olla semmonen että sinne pääsee vaan tunnuksilla koska en oikeestaan haluaisi että kuvat on kaiken kansan nähtävillä. Mutta kiitos vinkistä, siinä säästyisi rahaa kun ei tarttisi isoa kasaa kuvia tulostaa kaikille vaan tutut ja sukulaiset voisivat tulostella itse jos haluaisivat, ja tietty läheisimmille tulostellaan itse. Onkos ehdotuksia siihen mistä kannattais hommata ne sivut jos ei ole todellakaan mikään teknologisesti lahjakas? Googlettamalla löyty esim http://www.kotisivukone.fi mutta en tiedä kun ensimmäistä kertaa tekemässä tämmöstä. Ja myöskin googlettelin painoja joissa voi tehdä näitä tulosteita, vaikka postikortteja ja ehkä kirjasia ynnä muita, ja http://print24.com/fi-fi/ tuli vastaan, sieltäkään en tosin ole ennen tilannut. 

Pitää varmaan lahjoa joku kaveri hoitamaan tekninen toteutus, iteltä ei meinaa oikeen luonnistua :)

Vierailija

Nykyään tulostimet ovat hyviä. Saat tilattua netsistä tai ostettua kaupasta korkealaatuista tulostuspaperia. Musteen saat edullisesti tilattua netin kautta. Näin saat halvalla itse tulostettua monta kuvaa esimerkiksi kiitoskorteiksi. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat