Sanna Saarijärvi: ”Naiseuteni ei ole kiloista kiinni”

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

rrriiiiiggght.....näinhän se on. Tai sit ei. Sanna on jotakuinkin uusi Raakel, niin valtavan suureksi hän on tullut. Myös kasvojen turvotus ja silti ryppyyisyys ovat hurjia hänen ikäiselleen. Ottaen huomioon kuinka todella kaunis vielä kymmenisen vuotta sitten oli. Myöskin nimenomaan mainitsemansa urheilutausta laittaa ihmettelemään millaisilla elämäntavoilla tuohon kuntoon päätyy noinkin nopeasti??

Vierailija

Ihanaa, kun kaikki ihmiset eivät ole langanlaihoja kopioita toisistaan.   Laihuuden ihannointi menee jo liian pitkälle.  Tsemppiä Sanna!

Vierailija

Naiseutensa ei välttämättä ole kiloista tai ulkonäöstä ylipäätään kiinni mutta ansio voi olla. Sanna työskentelee kovalla alalla, ja onhan se ollut nähtävissä. Hoikempiin samanikäisiin kollegoihinsa verrattuna melko kiven alla ovat hänen roolinsa olleet. Ei olisi kannattanut hassata parhaita vuosia terveytensä ylenkatsomiseen, keski-ikäisten naisten roolit ovat vähäisiä kauneimmillekin saati repsahtaneille. Saa olla huikean taitava naisnäyttelijä ennen kuin pystytään katsomaan ulkoisen ohi, ei sellaisia ole kuin ehkä Ritva Valkama tai muutamia muita.

Uskomattoman julmaa mutta niin se on. Vai kuvitteleeko joku että vaikkapa Anitta Niemi hukkuu työtarjouksiin Kotikadun jälkeen? Ainakaan Kaupunginteatterin sivujen mukaan ei esiinny yhdessäkään näytelmässä tällä hetkellä. En totisesti kadehdi tämän kaltaisten naisnäyttelijöiden asemaa, raakaa peliä. Toisaalta, ammatinvalintakysymys.

Vierailija

Kuinka niin helppoa on arvostella toisia. Elämässä on todella paljon tärkeämpiä asioita, kun nuoruus ja laihuus. jokainen kantaa kilonsa itse ja kun vielä hyväksyy itsensä iloisesti, niin se on vahvuutta jos mikä. Menisit arvostelija itseesi... Tsemppiä meille keski-ikäisille ja Sannalle:)

Vierailija

Kun ikää tulee lisää ei kilot enään merkkaa niin paljon.Olen itse ainakin itsevarmempi kuin parikymppisenä.

Miten joillakin on pokkaa tulla tänne arvostelemaan...mun mielestä Sanna on ihana nainen ja todella kaunis ja itsevarma.Jos ne kilot ei itseä vaivaa ei ne kuulu muillekaan yhtään mitään.

Vierailija

Jos joku on selkeästi lihava, niin mitäpä sitä hyssyttelemään. Kyllä tuon kokoisena näyttelijätär on itselleen terveysuhka ja rajut teatteri/tvmeikit eivät ihan kaikkea ryppyyntymitä selätä. Taustalla voi olla muitankin terveysongelmia. Usein lihavuuteen liittyvät ongelmat kuitenkin helpottavat laihtumalla ja taas aikuisen on mahdotonta liikumalla laihduttaa, ruokavalio on pistettävä kuntoon.

Itsensä voi hyväksyä, totta kai, ja jos mies hyväksyy niin ihan mahtavaa. Mutta, lihavuus on ennen kaikkea terveyskysymys, ei niinkään kauneuskysymys. On parempi olla paljon liikkuva ja hiukan pyöreä kuin liikkumaton laiheliini, mutta todella runsas massa, joka estää liikkumasta ei mene pienen pyöreyden piikkiin. 

Laihuutta on turha ihannoida, mutta ei lihavuuskaan sankaria kenestäkään tee.

Vierailija

No huh MeNaiset! Oliko tämä artikkeli jokin ripitys tympeän Raakel- jutun jälkeen? Hienoa että lehdestänne löytyy eri kokoisia naisia, mutta miksi naisen ulkonäkö pitää lähes aina nostaa esille julkkis/kansijutuissa? Hirvittää kuinka naistenlehdet kehtaa kohdella naisia!Saarijärvelle hatunnosto rohkeasta haastattelusta.

Vierailija

Ainahan  meissä  on joku vika milloin liian laiha milloin liian lihava...milloin hiukset  ohuet milloin paksu.,,milloin kulmat  vaaleat..tätä se on  nykyaikana...mutta se täytyy sanoa että hiton hyvä näyttelijä  sanna on ja hiton helakka nauru hänella ja kaunis kun mikä...mitä se kenellekään kuuluu olkoon vaika violetti jos on sinut itensä kanssa..menee pois laittaa telkkarin kiinne jos ei kärsi katsoa. eikä lue lehtiä...miekii oon  tällänen etelä-karjalainen haastan murretta ajatella miten  miekii oon huono voiko näin huonoo olla kun murretta haastan ja kirjoitan:)ei voi..oikeasti ärsyttää tuo jatkuva arvostelu ihan pirusti..menkää peilin eteen ja katsokaa mitä sieltä näkyy tyhjää täynnä varmaan..antakaa ihmisten olla sellaisia kun on..piste ja pilkku...)jokainen vastaa itsestään vain itsestään..

Vierailija

Olisin kyllä luulllut 10 v vanhemmaksi. Ylikilot vanhentavat ja ovat terveydelle vaarallisia. Miksi taas annetaan tällaista viestiä että on ookoo olla lihava - kun asia ei niin vain ole. Puuttumatta nyt sitten muuten ulkonäköön...

Vierailija

Itse en pystyis ikinä olemaan lihava, pakko olla laiha jotta voin olla itseeni tyytyväinen. Mut se on totta että ei se onnea takaa. Sinkkuna olen mutta silti ulkonäkööni tyytyväinen. Pojot Sannalle että pystyy hyväksymään itsensä pyöreänä. Se on vissiin sitä itsevarmuutta joka multa puuttuu täysin.

Vierailija
Vierailija

Jos joku on selkeästi lihava, niin mitäpä sitä hyssyttelemään. Kyllä tuon kokoisena näyttelijätär on itselleen terveysuhka ja rajut teatteri/tvmeikit eivät ihan kaikkea ryppyyntymitä selätä. Taustalla voi olla muitankin terveysongelmia. Usein lihavuuteen liittyvät ongelmat kuitenkin helpottavat laihtumalla ja taas aikuisen on mahdotonta liikumalla laihduttaa, ruokavalio on pistettävä kuntoon.

Itsensä voi hyväksyä, totta kai, ja jos mies hyväksyy niin ihan mahtavaa. Mutta, lihavuus on ennen kaikkea terveyskysymys, ei niinkään kauneuskysymys. On parempi olla paljon liikkuva ja hiukan pyöreä kuin liikkumaton laiheliini, mutta todella runsas massa, joka estää liikkumasta ei mene pienen pyöreyden piikkiin. 

Laihuutta on turha ihannoida, mutta ei lihavuuskaan sankaria kenestäkään tee.

Besserwissereinä itseään pitävät henkilöt, jotka ovat, yleensä ilman omaa ansiotaan, sattuneet pääsemään ihanteina pidettäviin mittoihin. Joillakin on joku outo käsitys siitä, mikä on se muotti, missä ihminen on hyväksyttävä. Perusteetkin ovat "uskottavan" kuuloisia, terveydestä höpöttäviä tms matto jalkojen alta pois -tyyppisiä, tähän-et-ainakaan-voi-sanoa-mitään-vastaan -argumentteja. Ihmettelen vain, miten joku viitsii nähdä vaivaa, sen tietäväisen esittämiseen ja varsinkin toisten arvostelemiseen ja mollaamiseen.

Olisihan se niin, että jos yhtään "läskiä" ei näkyisi missään ja kaikki täyttäisivät, ne timmin ulkomuodon kriteerit, niin mitäs sitten tehtäisiin, kun loppuisi se läskin perässä juokseminen ? Kävisi, kuin Forrest Gumpissa, kaikki pysähtyisivät ja voisi sanoa, että: "mä lähden nyt kotiin". Kyllä toisia ihmisiä työkseen, tai muutenkin vaan, arvostelevien ihmisten aivotoimintaa, pitäisi alkaa tutkimaan, jos niistä ei muuten päästä eroon.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat