Kommentit (1)

Vierailija

Moikka moi!ja kiitti virkistävästä jutustasi.Terveellinen elämä on mulle itsestäänselvyys ollut 2.5vuotta,join 6-8vuotta yötäpäivää....olin sairaalahodossa millon mistäkin syystä,yleensä anemian ja verta tankattiin 3 kertaa viikossa,silta hb pysyi tuskin 80-tienoilla.Todettiin perinnöllinen osteoporoosi ja se kakkostyypin diabetes.Elämääni astui mies(kihlauduimme29.4-2010)eli vuosipvä.tulossa....sen kummemmin en kirjoittele mutta meinasin vuoden aikane heittää henkeni neljä kertaa,mutta äijä pysyi vierellä.Nyt tänäpäivänä olen ollu onnekas ja mulle on lonkkiin laitettu uudet nivelet(istuin 8v.pyörätuolissa)vajaan vuoden olen kävelly kyynerkepeillä...tadaah ja aloitimme talvella ns.lenkkeilemisen ja otettiin se jokapäiväiseksi tavaksi,pari kertaa olen uskaltanut pyöräilemään.On siis motivaatio,tavoitteita ja noi pahuksen sairaudet joita pakoon en pääse!Olen (pienikokoinen...)joten ei laihduttamista ole vaan hyvänolon saavuttaminen!en pysty olemaan päivää poissa lenkkipolulta,nykyään 17km mulle ei ole reippaasti kävellen matka eikä mikään,tavoite on puolimaratoni...ja toiveena joskus juosta.ruokavalioni muutin niin että puuroo aamulla,se on ehdoton(voi nappien kanssa)paljon vihreetä,marjoja,hedelmiä,maitotuotteita.....oikeesti syön myös herkkuja(sipsejä)niitä on aina kaapissa ja pidän myös leipomisesta,ei pidä ottaa ongelmaa herkuttelusta vaan siitä että jättää sen ylimääräisen kuluttamatta...kehotan pitämään viikon verran ruokapvä.-kirjaa,punni ja mittaa kalorit,huomaat oikeesti mitä pas...aa laitat päivittäin menemään ja paljon!huomaat myös miten vaikeeta on kuluttaa 6000 kalorii tyhjää taikka vaihtamalla terveellisempään.Liiku ja nauti eväistäsi,tee ne illalla valmiiksi ja nappaa mukaan töihin lähtiessä,laita myös treeni kuteesi odottelemaan kotiinpaluuta tai ryhdy aamuliikkujaksi ihan miten vaan,tulet huomaamaan kuinka mieli muuttuu ja uni maistuu...tottatosiaan perseesikin saa mukavamman muodon...vinkki vitonen:osta lannevanne....tehokasta kun sen oppii ja vyötärö kapenee.Taisi jäädä sanomatta etten käytä alkoo enää ollenkaan enkä myös tupakoi(2.5-vuotta),täytyy sanoo että tupakkaa tekee joskus mieli mutta viinaan en koske muuten kuin holittoman skumpan muodossa!HAUSKAA VAPPUU!KIPPISTÄ!-Toivon että sait joitain hyvii vinkkejä myös multa,ei tartte olla ku hiukan tahdonvoimaa nostaa se takapuoli ylöööös...ja mukaansa tempaavaa musaa matkaan!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat