Kommentit (12)

Vierailija

Ja yks mikä on eniten äässistä: "koskas se sinä meinaat lapsia hankkia??" Koittakaa idiootit tajuta ettei nykypäivän ihmiset siltikään voi yksinään sikiää, tai kaikki ei halua yh:ksi alkaa, tai minkään ihan ookoon tyypin kanssa alkaa perhettä perustamaan. On myös ihmisiä jotka eivät vaan saa lapsia. Tai halua.

Vierailija

Ei tulisi mieleenkään kommentoida ystävien sinkkuutta millään tavoin, mutta minkäs teet, kun he itse jatkuvasti vaikeroivat ja tuovat asiaa esille. Pakkohan siihen on silloin jotakin latteaa lausahtaa.

Vierailija

35-v sinkkunaisena totean, että vain nro 13 ärsyttää, koska se osoittaa että kommentoija mukamas tietää millaista elämäni on. Kaikki muut kommentit voisin tulkita hyväntahtoisiksi tsemppausyrityksiksi. Itse en kyllä pahastuisi. Ei me sinkutkaan kaikki niin herkkänahkaisia olla ja osataan kyllä ottaa iisisti ja joskus jopa ihan oikeasti nauttia sinkkuudestamme! Että tsemppiä vaan kanssasiskot, sinkut ja pariutuneet!

Vierailija
Vierailija

No eipä asiasta paljo mutta voisikaan sanoa. Onko sinkkuus muka niin suuri tabu, että siitä ei saa puhua ollenkaan?

ei se mikään tabu ole mutta ite oon sinkkuna ollu yli 5 vuotta koska ne miehet mitä tässä on ollu on ollut just niitä "en halua sitoutua vielä ihan, enhän ole vasta kuin lähelle 30vuotta" tyyppejä. Kyllä mä ainakin kaipaan sitä että joku oikeesti välittäis ja haluais olla vain mun kanssa. se että multa kysellään että mikset sä seurustele, niin kyllä se pännii koska ne miehet ei halua seurustella. mä haluan.

Vierailija

Ei mikään tabu siinä kun ei parisuhdekaan. Itse kyllä välillä ajattelen, että toisaalta kaipaan yksinelämistä, omia sääntöjä, omaa aikataulua, omaa asuntoa.
Eikä tosiaan kaikki parisuhteessakaan elävät voi saada niitä lapsia, tai nimenomaan HALUA. Mutta selitäpä tuo mummolle. Mitenniin et halua? Pitää haluta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat