Pysytäänkö täällä

Vierailija

Olisiko kuitenkin parasta jatkaa täällä ? Täältä löytyvät kaikki vanhat viestiketjut menneeltä "hyvältä" ajalta. Näyttää siltä, että uudet ehdotukset eivät ole vetäneet kirjoittajia sivuilleen. Mitä mieltä olette, jatketaanko täällä ?

Kommentit (8)

Vierailija

Kuunliljan kanssa samaa mieltä, täällä on keskustelut luettavissa vuosien ajalta. Turhaa hajautua eri sivustoille. Pysytään entisillä sivuilla.

Vierailija

Tilanne on ikävä, näyttää siltä, että suurin osa entisistä vakikirjoittajista ei ole siirtynyt muuallekaan, mutta toisaalta eivät kirjoittele täälläkään!? PA-sivustolla Igors ja Tirlittan parin muun lisäksi yrittää virittää keskustelua minun lisäkseni. Eipä sekään oikein ota tuulta, lisäksi siellä mahdollinen keskustelu hajoaa hankalasti eri osa-alueille, ei hyvä.

Näiden kahden sivuston välillä valitsisin kokeilun jälkeen tämän vanhan sivuston, isona plussana juuri nuo käytettävissä olevat vanhat keskusteluketjut. Tännehän voi halutessaan laittaa linkin PA:n matkakertomuksiin tai kuviin. Miinuksena täällä on kirjautumisongelmat, sivusto ei aina pidä nimimerkkiä kirjautuneena, vaikka siltä vaikuttaakin. Katsotaan miten tämän viestin kanssa käy:)

-AjnaAlie-

Vierailija

Minulla on toinen jalka täällä ja toinen tuolla Paikka Auringossa. Eli seuraan ja tarkkailen tilannetta, kumpi palsta aktivoituu ja kummalleko matkailijat tiensä löytävät.Mutta jestas että minua täällä riepoo tuo Haluan kirjoittaa nimettömänä ruutu, mikä on sen logiikka?

Vierailija

Jatkan vielä. Eihän matkailu ole mihinkään  lopahtanut vaikka matkailufoorumit näyttävät hiipuneen. Eli laittakaa juttua tulemaan, mikään ei vilkastu sillä että jokainen vain tahollaan odottaa...

Ärsyttääkö teitä täällä jokin muukin seikka kuin mainokset? Mainoksia enemmän minua häiritsee tunne että olemme vain toisarvoisina hyyryläisinä jossakin Me Naiset lehden peränurkassa.

Uudistuksiahan on luvattu, mutta mitä, missä ja milloin?+

Vierailija

Mainokset ja turhat kuvat hidastavat liikkumista sivuilla. Oikean puolen keskusteluosio vie harhaan koska siinä on myös MN viestit. Ehkä tähän oppii... Mutta minua ärsyttää koska silmä ei voi välttä noita lukuisia MN juttujen otsikoita. Olen pääasiassa muualla mutta seuraan tämän sivun mahdollista kehittymistä.

Vierailija

Haluan kuitenkin pysyä täällä niin kauan, kunnes lopullinen paikka selviää, saattaa olla että pääsemme vielä entiseen malliin. Kaikista ehdotuksista tämä on paras, siksikin että täältä löytyy vanhat keskustelut pitkältä ajalta. Anita

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat