Miten suhtautua?!

Vierailija

Olen 49-vuotias nainen, joka on töissä isossa kansainvälisessä yrityksessä papereita pyörittelemässä. Istun kolmen hengen toimistohuoneessa, jossa minulla on kaksi alaista. Toinen alaisista on miellyttävä, rehti ja komea sporttipoika, joka täyttää ensi vuonna neljännesvuosisadan. Huomaamattomasti joskus tarkkailen hänen leveitä hartioitaan ja istuvissa housuissa oleviin peppulihaksiin. Olen huomannut hänen pepun kohdalla näkyvät stringirajat, en tiedä saako tuota pitää seksikkäänä. Miten suhtaudun tuollaiseen, onko tuo kundi joku friikki? Tekisi mieli huomauttaa etteivät toimiston muut naiset toimistossa huomaa ja ala pitämään outona. Stringit miehellä ovat kuitenkin useimpien mielestä sopimattomat ja seksikkäät, vai miten? Miten sinä toimisit/ajattelisit asemassani?

Kommentit (4)

Vierailija

Täällä kaksi vuotta sinua vanhempi rouva. Mitä tekisin? Minä katsoin niin ettei hän huomaa hänen treenattua peppuaan ja minusta se on todella seksikästä, jos string-rajat näkyvät miehellä! Harvinaista herkkua, katso ja nauti! ==)

Vierailija

Omasta näkökulmasta on seksikästä, jos nainen iästä riippumatta ihastelee stringirajoja housuissani. Minusta on ookoo naisen tykätessä miehen käyttävän stringejä. Sillä itsekin käytän niitä vaikken niitä esittelekkään. Minulle 26-vuotiaalla miehelle sopivat sillä olen tehnyt kovasti kehon ja takalistoni eteen töitä.

Vierailija

Hyyyii. Te naiset ootte sairait, ällöttävää jos nuorelta pyöreäpepulta näkyy stringirajat!!! Miten teistä stringit ja miespylly voi sopia yhteen!!!! Sekä edellinen kirjoittaja, et tule ikinä saamaan naista stringeissäsi, kukaan tällä ei haluais nähdä sua stringeis!!

Sori että kirjoitin näin, mut omaks parhaaksenne, lopettakaa tollane. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat