Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Saako kysyä: KUINKA monta juttua vielä Raakelista???

Pitää olla tällä viikolla ulkoavaruudesta tänne pudonnut jos ei ole jossain muodossa törmännyt kymmeniä kertoja hänen kilotarinaansa. Jos Lignellit eivät itse ymmärrä rajoittaa haastattelujaan pitääkö toimittajien tosiaan siitä huolimatta toimia kuten Nykäsen kanssa eli että juttuja kehiin vaikka lukijat kokevat valtavaa myötähäpeää sekä ärsytystä.

Vierailija

On varmasti hieno tunne saada pudotettua noin iso määrä kiloja, mutta mielestäni myös nyt alkaa tulla lukijalla kipuraja vastaan tämän ihmisen kuntoremonttia. Lehden toimitukselta pyytäisin nyt skarppausta jutun aiheitten etsinnässä, ei tätä joka mediassa pyörinyttä Lignellin  rouvan laihdutusprojektia yhtään enää, KIITOS.

Vierailija

Jo riittää kiitos tämä Raakelin tarina! Kyllä on luettu niin monelta kantilta ettei paljoa tarvii kirjaa ostaa. Haloo, vähän mielikuvitusta jo juttujen valintaan...

Vierailija

Minä alan harkita jo tilauksen lopettamista. Jutut ja henkilöt pyörivät kehää. Minua ei yksinkertaisesti enää kiinnosta Raakelin kuntoprojekti (vaikka hieno saavutus onkin) eikä liioin Maria Jungnerin tilitykset on-off avioliitostaan, ja teidän lehdellänne ei taida nykyään olla enää muuta tarjottavaa. Taidan siis olla kohderyhmänne ulkopuolella kun en saa entisaikojen lukuelämyksiä em. aiheista. 

Vierailija

Ikävää että kotimaisista naisten viikkolehdistä on tullut aikuisten naisten thinspolehtiä laihdutuspätijöillää. Ruokakaupassa kassoja edeltävien lehtihyllyjen otsikoita lukevat lapsetkin ohimennen ja lehtien laihdutuspainotteiset kannet eivät varmasti anna hyvää kuvaa aikuisten maailmasta. Vastuuta toimitukseen kansiteksteistä!

Lehdestänne löytyy hyviä artikkeleita ennestään tuntemattomista mahtavia asioita tehneistä tavallisista naisista; miksei heitä voisi laittaa lehden kanteen? Onhan lehden nimikin Me Naiset.

Vierailija

Upeaa että Raakel on saanut elämänsä uudelle uralle ja on siitä onnellinen! Tuntuu vaan että riittää jo tää aihe! Lopetin jo Me Naiset tiluksen  :(!

Vierailija

En jaksa enää nätä Raksuja! - Ihmettelen vaan, että miten iso ihmisen onkaan pitänyt olla, jos voi laihtua 50 kiloa! Jos minä laihtuisin sen määrän, en olisi enää kailottamassa siitä.

Vierailija

Kyllä alan nyt oleen täynnä näitä  tämän Paksun Raksun lässytystä suuresta saavutuksestaan. Ollaanpa nyt ihan rehellisiä hei. Ei ole juttu eikä mikään alkaa syömään normaalisti, nostaa se perse sieltä sohvasta ja lopettaa se joka iltainen viinin lipittely. Kyllä tuommoisella kuurilla kuka vaan kehittää vyötärölleen ja vähän muuallekkin kymmeniä liikakiloja vuosien mittaan. 50 ylimääräisestä kilosta on paljon helpompi päästä eroon kuin pitää itensä normaalipainosena vuosikymmenet lapsista ja vaihdevuosista huolimatta, se on se juttu. Katukuvassa näkyy kuitenkin vielä enemmän meitä arkipäivän onnistujia eli siis normaalipainoisia naisia, hatun nosto heille! En ole katkera pullukka vaan normaalipainoinen suomalainen vaihdevuosiaan elävä nainen ja tsemppiä Raksullekkin painon pudotuksesta - ja toivottavasti onnistut siinä vaikeammassakin jutussa eli pitämään ne läskit pois. Kevättä kaikille:)

Vierailija

Samaa mieltä edellisten kommentoijien kanssa. Liikaa on ollut Raakelista juttuja, enää ei mitenkään jaksa lukea niitä, vaikka yleensä luen lehden melko tarkkaan. Painonpudotus tietysti hyvä asia, mutta ei enää Raksusta kiitos.

Vierailija

Jep. Tämä oli tässä. Kiitos ja hei MeNaiset-lehden tilaus, maanantain perun sen ihan takuuvarmasti! Maria, Piritta, Raxu: jaadijaadi ja sitä samaa tuubaa joka kerta! Minä en enää jaksa lukea näistä ihmisistä ja minua ei kiinnosta joka lehdessä olevat laihdutusjutut. Kallis lehti, ja sisältö pelkkää p****a suoraan sanottuna!

Vierailija

Onneksi en ole Naisten tilaaja, mutta kun vilkaisin näitä sivuja, niin olin aika ällikällä lyöty tuosta Lignellistä: hän kun lyö rahaksi liikasyömisen ja löhöilyn. Tulihan se ilmi, että kun ollaan freelancereita, niin rahaa täytyy saada elämiseen vaikka emännän vartalosta ja isäntä säestää vieressä. Huomio siellä toimituksessa, kuinka kehtasitte tehdä taas monennenko jutun tän viulunsoittajan läskeistä !?

Vierailija

Siis uskomatonta, että voi löytää jotain uutta Raxun rempasta. Hänellä ei näytä olevan muuta tekemistä, kuin olla kuntosalilla. Jos ihmisellä ei ole muuta elämää, kertokaa jo hyvänen aika oikeista ihmisistä, joilla on muuta kerrottavaa. Kun lehti tuli ja näin kansikuvan, ajattelin heittää lehden samantien lehtikeräykseen, mutta jatkiksen takia luin lehdestä vain sen. Yäk!

Vierailija

Aikuisten oikeasti, eikö Raakel tajua olevansa jo sen rajan yli että mitä todennäköisimmin tulee olemaan hahmona esimerkiksi uudessa UIT:n kevätrevyyssä?? Ja tuskin ainoa jossa aletaan vetää täysin surutta huutonaurua hänen touhuilleen. Aivan kuin oikean henkilön vieressä joku Paino/Ruoka-Raakel olisi alkanut elää täysin omaa elämäänsä. Kaikkien järkevien oppien vastaisesti Lignell elää syödäkseen ja treenatakseen eikä päinvastoin. Sekä tehdäkseen molemmista jo kolmatta (?!!) vuotta he****tillisen numeron! :(

Vierailija

Olen niiiiin samaa mieltä kuin edelliset. Raja on tullut vastaan jo aikaa sitten ja jos vielä näen yhdenkin  jutun tästä aiheesta, niin rupean KIRKUMAAN!

P.S. Olen liikkuva, hoikka ja terveellisesti syövä samanikäinen nainen, joten mistään "ähäs, osui" -ärsytyksestä ei ole kyse. Ei vaan enää jaksa, huokaus.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat