Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Kuinka mones haastattelu Mariasta? Alkaisiko riittää? Hän on tätä samaa asiaa nyt tilittänyt jo noin miljoona kertaa. Lehden tilaajana harmittaa, että sisältö aina tätä samaa.

Vierailija

Ei enää tämän naisen haastatteluja, KIITOS !!

olisi mielenkiintoista tietää miksi häntä haastatellaan jatkuvasti tässä samaisessa lehdessä??

tympii niin paljon, että pitäisiköhän vaihtaa lehti toiseen?

Vierailija

Ei enää Mariaa, eikä Pirittaa (Hagman)! Pliis!!! Ei vain jaksa enää tuota samojen naamojen kierrätystä, aljon tekstiä mutta ei mitään ASIAA! Hävetkää jo siellä toimituksessa :/

Vierailija

Yleensä MeNaisten kolahtaminen postiluukusta on iloinen yllätys, mutta nyt alkoi oikein todella vihastuttamaan. Tämä sama nainen on ollut jo liian monta kertaa tilittämässä samasta asiasta. En ymmärrä, mikä tarkoitus tällä ihmisellä on tuoda koko ajan tätä samaa asiaa esiin lehtien palstoilla? Siis hän on tv-kuuluttaja! Miksi meidän pitäisi tietää mitään hänen elämästään? Jos joskus teette vielä hänestä haastattelun, niin voisitteko kysyä häneltä seuraavat kysymykset: Ikäsi oli? Mitä saat tästä julkisuudessa roikkumisesta ja ongelmien tilittämisestä? Oletko ajatellut, että tämän tilittämisen voisi jättää sinne terapeutin huoneeseen. Oletko tietoinen, etteivät toimittajat ole terapeutteja ja julkisuudessa jatkuvasti patsastelu ei käy oikein terapiasta?

MeNaiset on yllättävän hyvä naistenlehti ja siksi sitä tilaankin. Mutta en kauan, jos ette pikkasen petraa siellä toimituksessa.

Vierailija

Onneksi olen jo perunut lehden tilauksen ihan muista syistä mutta tämän päivän lehden kannen perusteella se olisi tapahtunut viimeistään! Itse juttua en ole ehtinyt edes vilkaista mutta olen täysin samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa että ei enää yhtään Maria -juttua! EVVK. Mieluummin luen vaikka niistä misseistäkin (ovat sentään ite saaneet jotain aikaiseksi) kuin Marian tilityksiä on-off-avioliitostaan ja elämästään.

Vierailija

Samaa mieltä, ihan kiukku nousi kun näki kannen! Kuten ylläoleva kirjoitti, nainenhan on tv-kuuluttaja. Tätä samaa eroa on nyt käsitelty jo niin monessa Me naisissa, että alkaa mennä maku koko lehdestä.

Harmillista, olen tilannut lehteä pitkään ja kiukuttaa tällainen lukijoiden ala-arvioiminen. En ole ikinä ennen laittanut negatiivista palautetta lehdestä, mutta nyt oli pakko.

Mistä ihmeen syystä Junger saa näin paljon palstatilaa? Toivoisin toimitukselta ihan perusteluja tähän. Pienen ajan sisällä niin monta tilitystä ollut.

Vierailija

Olen samaa mieltä kuin kaikki edelliset. Kaipaan MeNaisiin juttuja oikeasti kiinnostavista ihmisistä, he voisivat vaikka olla vähemmän julkisuudessa olleita. Erityisesti kansikuvajutut ovat jo pitkään olleet täysin ennustettavia ja tylsiä.

Vierailija
Vierailija

Kuinka mones haastattelu Mariasta? Alkaisiko riittää? Hän on tätä samaa asiaa nyt tilittänyt jo noin miljoona kertaa. Lehden tilaajana harmittaa, että sisältö aina tätä samaa.

Tämä on puolen vuoden sisällä jo toinen "avautumishaastattelu" kansikuvalla. Milloinkahan Jippu taas tulee ruikuttamaan elämästään?

Vierailija

Koko Jungnerin pariskunta on aivan käsittämättömän tyrkky joka lehdessä loputtomasti jauhamaan parisuhdettaan. Ei ole toista vastaavaa paria Suomessa. Voi kun jonakin päivänä ymmärtäisivät, ettei todella enää ketään kiinnosta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat