Hyviä matkanjärjestäjiä_ muitakin

Marjuska

Nyt kun taas on nostettu tuo e-t esille niin vastavetona te joilla on sana hallussa ja hyviä matkakokemuksia niin tänne nyt matkanjärjestäjien kehumisia. Tyytyväisiä lomalaisia löytyy muidenkin matkanjärjestäjien matkaajista ja tasapuolisuuden vuoksi ilmainen mainos ei haitanne ketään.
Vaikka jokaiselle matkanjärjestäjälle oma ketju ja omatoimimatkaajat hyviä hotelleja ym. esille.

Kommentit (11)

kerran itsekin

Nythän sinä pyydät kirjan kirjoittamaan. Hyviä ja osaavia on todella paljon. Muutama isohko, hirveä määrä ripeitä pienempiä.
Minulla on jemmassa muutama häkellyttävän kiva tapahtuma jossa matkanjärjestäjä toimi poikkeuksellisen hyvin. Ne aiheet varttuu...

Tällä sivustolla minua on kiusannut pitkäkestoiset ja ilmeisen tyhjästä nykäistyt haukkumisryöpytykset.Kaikessa toiminnassa käy honkkeleita, teknistä vikaa,tuhkapilviä,lumimyrskyjä On kohtuutonta matkanjärjestäjiä mollata tuollaisista.

virkamiesnainen

Parhaita on olleet Lomalinja, Tema ja BP-matkat. Puutteita on ollut Matka-Vekalla ja Matkapojilla. Ei niin pahoja ettenkö hätätilassa voisi vielä niitäkin matkatoimistoja käyttää.
Paljon kehuttu Olympia on vielä kokematta.

AjnaAlie

Hyvä ehdotus aloittajalta. Siis kaikille matkanjärjestäjille omat ketjunsa, niin haukkuja kuin kehujakin varten.

Muutamilla onkin jo aika tuoreet otsikot, kuten E-T:n lisäksi ainakin Apollo, Finnmatkat... ja oli niitä pari muutakin. Voin tuoreena Lomamatkojen lomailijana laittaa niille oman otsikon.

Tirlittan

Minäpä nostan esiin pienen erikoismatkanjärjestäjän jolle ei omaa ketjua kannata perustaa.
Kyseessä on perheyhtiö Turun Neva Tours joka järjestää opastettuja bussimatkoja Pietariin, risteilyjä Laatokalla ja kiertomatkoja Baltiaan sekä rajantakaisiin luostareihin.
Heidän suomea puhuvat paikallisoppaansa ovat huippua, ei ole sellaista historiallista yksityiskohtaa joihin ei heiltä vastausta löytyisi.
Olen tilannut heidän kauttaan myöskin suomenkieltä puhuvia yksityisoppaita ja aina olen saanut miellyttävää ja asiantuntevaa opastusta.

Hispanian nousu, uho ja tuho

Hispania oli aikoinaan hyvä ja ihmisläheinen. Monet kerrat olin niiden matkalla Espanjassa. Sitten olivat velkaa joka hotelliin ja joutuivat lopettamaan ydinosaamisensa eli Espanjan matkat.

Sinkkumatkaaja muuttui tässä vaiheessa firmassa kirosanaksi eikä yksinmatkaavia haluttu enää palvella. Sinkkumatkaaja saattoi joutua maksamaan matkastaan enemmän kuin kaksi matkaajaa yhteensä.
Hispania selitys oli että hotellit ei halua yksinmatkaavia vaan vain perheitä. Outoja hotelleja.

Hinnatkin nousivat rajusti eikä ollut edes kunnon äkkilähtötarjouksia.
Sitten menikin enää pari vuotta kun firma kaatui.

Marjuska

Kiitos Kuvausmatkojen vihjeestä, tosi mielenkiintoisia matkoja ja ryhmäkoko pysyy pienenä mikä on mielestäni näillä matkoilla suuri plussa.

Vierailija

Olimme Jordaniassa ja matkatoimisto oli Apollomatkat. Hyvä kokemus kaikenkaikkiaan, Mövenpik hyvä hotelli Aqabassa ja kaikki toimi. Yön yli retki Jerusalemiin oli ainoa miinus, Eilatista samaan bussiin tulleet ruotsalaiset pääsivät tosi hienoon hotelliin ja me suomalaiset majoituimme bulkkihotelliin jossa oli hirveä ruoka. Oppaat olivat tottuneet uskovaisiin retkeläisiin ja ohjelma oli sen mukainen, eikä pilkkuakaan voinut muuttaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat